Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Middel mod skæl?
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 17:55
Har I et godt middel mod skæl/kløe? Selvfølgelig er der tænkt på hvorfor hesten har skæl og kløer sig og dyrlægen har tjekket ham. Men har I erfaring med et godt produkt vil jeg meget gerne høre om det. Jeg ved Bluehors og Equidan (Net-tex) laver noget, men har ingen erfaring med det. Nogle siger salt, men eftersom min dyrlæge fraråder det, har jeg ikke prøvet.
0
0
Svar på denne tråd

Skæl...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 20:13
Hvor er det hesten skæller? Du må lige få dyret tjekket for lus/lopper og svamp. Men ellers vil jeg anbefale Head&Shoulder Skælshampoo, som jeg har brugt med stor succes på min egen krikke :-)

Mvh. HamletkSilver
Silver05

0
0
Svar på denne tråd

Hamlet
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 21:06
Hesten har skæl i halen og en smule i manen. Som jeg skrev i indlægget ER hesten tjekket igennem af dyrlæge.
0
0
Svar på denne tråd

Tørhed...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 21:50
Skæl kom som oftest af tørhed - dvs. man må tilføre fugt! En god måde kan være at sprøjte med Aloe First (Aloe Vera fra FLP), smøre med gelly og evt. også give hesten drikkegel - så er du i hvert fald også med til at hjælpe hesten med at tage vare på dens egen krop. Og de fleste heste elsker det! Spørg endelig, hvis du vil vide mere.
Hilsen
Tina
;-)
0
0
Svar på denne tråd

madolie
Forfatter: 
Dato:  03-10-2005 08:50
jeg vil give hesten noget ganske almindeligt madolie i maden hverdag.
0
0
Svar på denne tråd

Nicole
Forfatter: 
Dato:  03-10-2005 12:29
Hesten får allerede madolie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider