Hej Anne Jeg vil råde dig til at kontakte en af Hippolyts foderkonsulenter,det kan du gøre pr.mail,skriv lidt om din hest,så svarer de dig.Det gjorde jeg, da min nye hest viste sig, at være eksemhest,den mistede det meste af halen,manen og hårene hen ad ryggen.Det er nemlig ikke nok, at købe en ting mod eksem,og så bare fodre som man plejer, da en eksemhest er i underskud af forskellige mineraler.Jeg kendte ikke til eksem før jeg fik min nye hest,men grunden til at jeg valgte Hippolyt,var at jeg har brugt StrukturE, fra dem, til min datters hest på 19 år,den begyndte at hoste meget, så den ikke kunne rides og fik af dyrlægen,medicin,og til sidst noget med hormon,det virkede,men var jo ikke særlig sundt,jeg hørte om Hippolyt og foderet,stoppede med medicinen,og efter 5 mdr.med foderet, var han helt hostefri,og har ikke hostet siden.Jeg har brugt den foderplan jeg fik,siden maj,foreløbig går det godt,men der vil jo gå et godt stykke tid, inden hendes underskud af mineraler osv. bliver bragt i orden,så jeg håber at kunne se en ændring til næste sommer. Venlig hilsen Kirsten
|