Hejsa! Jeg har besluttet at det nok kunne være gavnligt for min hoppe at få besøg af en som kan det der med hestemassage. Hun er lidt stiv i den ene side og ville formegentlig bare have godt af at blive gennemgået af en professionel. Derfor leder jeg efter nogle navne på personer som vil køre ud til os. Vi bor i en lille by der hedder Regstrup, i nærheden af Holbæk.
center>Bogen, longering- fornuftigt og korrekt, søges!!
anne sofie bagge fra slagelse. her er hendes hjemme side. http://WWW. equimassage.dk hun er uddannet heste massør og er utroligt dygtigt, samt kører med priser der er til at betale.
Jeg vil lige komme med en lille bemærkning til dig Inger! Rigtig mange tak for dit forslag på hestemassage. Jeg har haft besøg af hende i dag og sikken en behagelig person hun er. Hun tager sig god til og har overskud til at forklare sådan en som mig det grundliggende (er helt uerfaren inde for dette område) Hoppen er i fol og hun synes det var risikabelt at lave en dybere massage, men hun blev kigget grundigt igennem og jeg fik en masse øvelser jeg kan gå og lave med hende.
center>Bogen, longering- fornuftigt og korrekt, søges!!