Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Tandraspning
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 22:23
Hejsa :) Jeg har en pony på 14år, der fik raspet tænder først i april. Hvornår synes i hun skal have raspet tænder igen? hun er jo en gammel dame, så de vokser hurtiger end de lidt yngere heste/ponyer.

Hilsen Line <3
- Med sin Nikita den hottie
- Livet er at ride på den hest man elsker
0
0
Svar på denne tråd

Det kommer an på...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 22:41
...hvad din hest har brug for. Min (på 15) klarer sig fint med en gang årligt - Mikkels (på 5) skal (og jeg mener virkelig SKAL!!!) have raspet hvert halve år.

8-) - 99E - 8-)
"If what you're doing doesn't work
-Absolutely do something else!"

Rå Working Saddle Sælges!
0
0
Svar på denne tråd

raspning
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 22:44
Hej Line Jeg vil sige minimum 1 gang årligt. Få f.eks dyrlægen til at tjekke når den alligevel skal vaccinineres en gang om året. Og hvis han er alligevel er forbi oftere pga af andre ting, få ham lige til at tage et kig, når han nu er der. Nu ved jeg ikke om der var problemer med tænderne sidst, om der noget specielt det skal holdes øje med - så kan det måske være et par gange om året han lige skal tjekke. Hilsen Mette
0
0
Svar på denne tråd

Tandraspning
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 22:49
Hej Line. Som regel rasper eller tjekker dyrlægen tænderne i forbindelse med vaccination, dvs en gang om året, så hvis hun er blevet ordnet i april ville jeg få den tjekket/ordnet et år efter og der kan din dyrlæge jo så vurderer om hun måske skal raspes 2 gange om året. Lena
0
0
Svar på denne tråd

Min på 7
Forfatter: 
Dato:  25-09-2005 08:52
får raspet ca. hver 5 måned. Der er ikke noget at tage fejl af, når han får lidt tynd mave og skal vende guleroden en ekstra gang før han spiser den, er det ved at være tid og det er næsten på dato hver 5 måned. Min gamle hest fik kun ordnet en gang om året, det er vist meget forskelligt, hvad behov de har :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider