Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

fodring af 2års
Forfatter: 
Dato:  11-09-2005 13:35
Foder-forvirret, det er hvad jeg er!
Vil jo så gerne fodre den korrekt, men syntes efterhånden jeg har hørt så meget om forskellige mærker, hvor hesten kommer i underskud af det ene eller det andet. Er der nogle der har nogle forslag til en god fodersammensætning, hvor hesten 2½ års DV vallak) er dækket ind?
Der er hø til rådighed af god kvalitet. Det var også planen at han skal have Green power lucerne. Og tilskudsfoderet/fuldfoderet skal helst ikke indeholde for meget melasse.
Nogen gode forslag? :-)

- nuggi -
0
0
Svar på denne tråd

Fase II
Forfatter: 
Dato:  11-09-2005 14:04
Jeg ville bruge fase II fra brogaarden,der er hesten dækket ind med alt,og de ligger oven i købet en gratis foderplan,hvis du spørg.
Min 1års får fase II,og hun har aldrig set bedre ud..

Hilsner fra Michelle

:-)Stjernehåb :-)
0
0
Svar på denne tråd

Min 2 års
Forfatter: 
Dato:  11-09-2005 16:51
Jeg vil ikke anbefale dig noget specielt, da jeg ikke er så meget inde i de forskellige produkter, at jeg vil være bekendt at udelukke noget fremfor noget andet.
Men jeg vil gerne fortælle dig hvad min får.
Min chef har sammensat det og blander selv.

Han får havre, lidt byg og hvede, rød fibermix, soya-olie, hvidløg, e-vitamin, alfa a-lucerne, hø, halm og gulerødder.

Held og lykke med at finde foder.
0
0
Svar på denne tråd

Regulator...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2005 18:27
Jeg har selv 2 plage. godt nok kun på et halvt år men jeg har planer om at køre med samme plan fra nu og frem hvis den fungere som ønsket. Lavet af foderplanlægger:

350 gr. Regulator complete.
300 gr. Soya skrå.
salt, olie,og 10 gr. foderkridt..

Jeg syntes det lyder optimaklt...
Stald Rohan.
0
0
Svar på denne tråd

Foder til plag
Forfatter: 
Dato:  12-09-2005 18:35
Hej Nuggi

Jeg vil helt klart anbefale dig at få udarbejdet en foderplan, så du er sikker på at din plag får hvad den har brug for.

Du kan evt. gå ind på www.foderplan.dk, hvor du kan bestille en foderplan.

Mvh. Rikke
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider