Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

lettet... pyha :-)
Forfatter: 
Dato:  05-09-2005 22:32
Hej.... Min hest blev så ekstremt halt så pludseligt efter en ridetur(havde fået smed samme dag). Der gik nogle dage .. så var den rengående.. så var den halt.. og så rengående.O.S.V den fik boksro...... og det fortsatte i lidt over en uge... Dyrelæge kigge på det.. ingen hævelser eller noget som helst andet... så tog han nogle røngten billeder.. de billeder virkede ikke, så kom han igen og tog røngtenbilleder.. de virkede heller ikke.... Og min hest var simpelthen så halt :-O den kunne næsten ikke stå på sit ben piv.... fik så ondt af den... og da den havde været halt i lidt over en uge kørte mine forældre den op på dyrehospitallet....

Så skulle de bedøve den for at kunne undersøge den, så var den overfølsom over for det der bedøvelse.... og den blev helt sløv.. dyrelægen havde aldrig set noget lignende før... Så besøgte jeg den, den svedte og fælede. Den så så trist ud :-(

Og nu har den været på dyrehospitalet en uge... Og nu sagde dyrelægen det var betændelse i ballen, Og den var helt ren i røngten, det var så skønt at få af vide :-) nu skal vi hente min hyps i morgen, er simpelthen så glad at det ikke var mere alvorligt...

Undskyld jeg skriver lidt for meget, heller ikke så interessant at læse.. men blev så glad..

Nu skal den jo ha antibiotika (eller hvordan det nu staves) undskyld jeg kedet jer
0
0
Svar på denne tråd

Sikke en historie!
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 00:59
Du må da have været helt ude af det ?:-)

Ja, de er lumske, den slags ting :-(

Dejligt at høre, at det går godt nu (y)

:-) fra Nina

Præsentation - nu med 2 gule hoppeplage {>
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider