netop i går hvor det skete kan der ikk have været nogen synderlig puls forhøjet. For han blev kun skridtet, og det var ikke længere end i ti min. Og der var ingen ophidselse eller noget der kan have spillet ind, for disideret træning kan jeg nok ikk engang tillade mig at kalde det i går...
Men Lene G: Du siger at det kan være fordi hesten spiser for hurtigt. Det var nemlig osse min tanke!
Normalt sluger han ikke sit foder. Han kan sagtens tag 30-45 min om at spise. Men for tiden går de på græs, og jeg sagde til ejeren, hvilket vi var enige om, at der efterhånden er for lidt næring i det græs de går på, faktisk er der for lidt græs på netop den mark. Hesten går ude, men der hvor den står mener ejeren af stedet, hesten får for meget, hvilket den ikke gør (det er for i øvrigt den gamle ejer af hesten osse)Men se, i går spiste ham meget hurtigere end han plejer. Det tog vel 5 min. Og jeg sagde til hende at jeg mente det var derfor det skete. Og at det skete fordi hesten føler sig sulten, og får for lidt næring i græsset (forstå mig rigtigt ikk)

de får osse for lidt hø oven i. Heldigvis skal hesten flyttes derude fra... Så jeg tror nemlig osse det er fordi han for første gang har forslugt sig enormt. Jeg er bare glad for jeg var der, til at stoppe klør fem i munden på dyret. Ejeren anede ikke hvad der foregik, og jeg måtte give mit bud. Jeg er bange for han nok ellers ville have været død

Pyh ha.