Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Dækner
Forfatter: 
Dato:  27-08-2005 20:01
Ville lige høre om overgangs dækken ER nødvendigt..?
Min hest har kun et vinterdækken, som dem jeg har købte ham af også kun har haft til ham..
Så skal han have et overgangsdækken?

Hilsen christina
0
0
Svar på denne tråd

Overskrfit..
Forfatter: 
Dato:  27-08-2005 21:36
Overgangs dækken er nødvendigt, hvis man vil vænne hesten til dækner på den mest humane måde.
Du skal jo tænke på hvor varmt det blir for den, at få smidt et tykt vinterdækken på, mens den enten har lang pels eller der er chance for varmt vejr.

Desuden vil den smide alt for mange hår, for hurtigt, at når det bliver rigtig koldt udenfor - så vil din hest blive snotforkølet.

Derfor vil jeg anbefale dig at købe et overgangs dækken! De behøver jo ikk være så dyrer.. Du kan f.eks købe et af mig (kan jo lige så godt markedsføre mine ting ved sammelejlighed)?? ;-D

Med venlig hilsen
Sheila Maria Schade

Lækkert rideudstyr sælges
0
0
Svar på denne tråd

Både ja og nej!
Forfatter: 
Dato:  27-08-2005 22:12
I mit tilfælde vælger jeg at droppe overgangs dækkenet og klippe min hest (omkring oktober) og smider så vinterdækken på den. Den får så overgangsdækken på i marts-april..

Jeg har aldrig brugt overgangsdækken fra efterår til vinter fordi jeg klipper den. Gjorde jeg ikke det ville jeg bestemt ligge et overgangsdækken på den inden vinterdækkenet skal på...

Hygge - Lise :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider