|
|
| tandlæge midtjylland hurtigt |
|
|
Hejsa
Så har jeg lige gennemsøgt HN´s datatbase for de sidste par år, men jeg har ikke helt fundet de svar jeg søgte.
Min hest har fået ordnet tænder hver 6. månede det sidste år.
Hesten gik noget bedre på biddet bagefter. Han har ingen problemer med at tygge mad, grene eller andet spiseligt.
Han hverken savler, levner, spilder eller har problemer med at holde sin huld.
Men der er et eller andet som bare ikke er ok. Han har lidt problemer med at give sig i de øverste nakkehvirvler under ridning og nu (6 måneder efter sidste raspning)er han blevet lidt af en lømmel. Smider ryggen og sætter underhalsen til.
Nu har jeg de sidste dage observeret at han efter han har spist har vrædet lidt med kæben et par gange og så kom der lige en klat mad ud.
Lidt som om vi har noget siddende i en tand.
Jeg er ret sikker på at der er et eller andet som driller ham i det gebis. Så nu skal han checkes igen men jeg vil have en anden dyrlæge ud.
Nu har min dyrlæge (som jeg ellers har fin tiltro til) haft to forsøg og det bliver ved med at opstå problemer 4-5 måneder efter raspning.
Hvem kan i anbefale af DYRLÆGER med god tanderfaring og gerne en der kan komme relativ hurtigt til Silkeborg.
Har fundet disse navne på HN. Hvis i har noget at berette så skriv eneligt. Har i nogle advarsler så gerne over beskedcenteret for ikke at komme i klemme med injurilovgivningen.
Dem her har fundet nævnt på HN
Miquel Rizo - Randers
Søren - frisenborg dyrlægerne
Susanne Bundsgård - Hedensted
Mette Uldahl- Vejle fjord
Kender i andre så skriv endeligt
Tak for hjælpen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet