Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

wintec
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 19:02
hvornår begyndte wintec at lave udskifteligt kopjern og det der cair system??
Venlig hilsen Camilla p

0
0
Svar på denne tråd

cair system
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 21:26
hvornår de lavede udskiftelig kopfjern ved jeg ikke, men cir systemet er at der er luftpuder istedet eller sammen med stopningen i sadlen
0
0
Svar på denne tråd

det er ikke korekt..
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 21:42
Der er 2 former for sader med luft..

Den ene ved jeg ikke hvad hedder men systemet kalder de flair.. det er hele puden der er af luft og ikke optimalt..

Det andet system er CAIR hvor puden stadig er af skum men den sidste 1.5 cm. Måske 2 her er jeg ikke sikker.. er lavet af luft. Det er altså en blaning af skum på indersiden og luft på ydersiden.. Og dette er ret genialt..

Jeg tror nok de startede for ca 5 år siden. Men jeg er ikke 100 % sikker..

Mette Andersen.
0
0
Svar på denne tråd

CAIR ikke skum men uld.
Forfatter: 
Dato:  17-08-2005 09:27
Jeg mener at der i Cair udgaven ikke er skum, men uld eller lign. for i min Wintec med Cair stod der at ens sadelmager kunne tilpasse den (stopningen) og det kan jo ikke rigtig lade sig gøre hvis det var skum.

Mvh.

Trine
Danmarks Riges Grundlov:
§ 77: Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at offentliggøre sine tanker, dog under ansvar for domstolene. Censur og andre forebyggende forholdsregler kan ingen sinde på ny indføres.
0
0
Svar på denne tråd

Det kan godt passe..
Forfatter: 
Dato:  17-08-2005 09:43
Der er det mig der er på bar bund.. Jeg har selv en bates caprilli preziux og den er med skum. gik derfor bare ud fra at de nye også var det.. men det kan godt være det er uld.. ved det ikke.. :-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider