Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

smed, Theo
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 14:30
Jeg har hørt at en smed ved navn Theo fra Viborg, skulle være rigtig dygtig, derfor ville jeg høre om der er nogen der har hans nr??? jeg kender desværre ikke hans efternavn?!

Mvh tina
0
0
Svar på denne tråd

smed.....
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 14:56
Hejsa.

Det må være Theo Damsgaard.
Han dækker et rimelig stort område faktisk.

Jeg har desværre ikke hans telefonnummer, men får du det, må du godt lige skrive det her i tråden eller maile det til mig.

Jeg er muligvis også interesseret i at bruge ham til mine unge heste derhjemme, og jeg ved, at han i forvejen kører her på Lemvig-egnen engang i mellem.

Mvh. Lene
0
0
Svar på denne tråd

Theo Damsgård.
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 18:12
Jeg vil ikke anbefale ham (jeg vil ikke kritisere ham her i offentligt forum, men I er velkommen til at kontakte mig, hvis I vil have en nærmere forklaring) - men hans nummer kan I som regel finde i Viborg avisen og han har vist også permanent opslag oppe ude på Miljø-foder.

Hilsen
Daniela

90% af alle fejl sker over sadlen.
0
0
Svar på denne tråd

kig på
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 19:51
skive travs hjemme side Skive trav der finder i hans nummer inde og han er en udemærket smed...
0
0
Svar på denne tråd

Theo Damsgaard
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 21:35
...er en glimrende smed. Jeg har kun ros til overs for det, jeg har set ham lave.

Jeg har haft lånt en hoppe med ganske forfærdelige hove, og dem formåede han at gøre pæne og i orden på ganske kort tid !!!

Desuden kender jeg ham privat og har set hans egne hestes hove, det er både travheste og datterens rideponyer, og jeg har ikke set noget, jeg kunne sætte en finger på, og jeg går meget op i hestens hove !

Mvh. Sabina Gregersen

P.S. Har du stadig ikke fået hans nr., er du velkommen til at kontakte mig, så kan du få det af mig !

Parring ved stor, smuk Grand Danois-han tilbydes

Se ham på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 22:35
Jeg har også brugt Theo Damsgård.
Han var flink ved hestene, er ikke dyr. Men han kunne altid kun i weekenden, og det er jo lidt træls hvis man selv skulle noget.
Mvh. Lotte
"Oldenborg heste kan og vil"

www.123hjemmeside.dk/stald_miller

Dejligt hingsteføl til salg
0
0
Svar på denne tråd

Theo--
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 22:57
Han er en KANON smed. Han er dygtig. Jeg har ikke oplevet at han kun kan i weekenden. Hvis han kørte til Århus ville jeg KLART bruge ham og kun ham.

Jeg har hans nummer så skriv en mail eller besked så kan i få nummeret af mig.

Spring/tur Part søges til Araber hoppe.- Skriv for mere indformation eller kig under pony søger rytter.

Ny 2 hestestrailer udlejes i Århus kontakt for mere info.

Nu medlem af DÅHM. Vi rider med sadel, bid, sko, gamacher, lammeskind, pisk, sporer og hjælpetøjler :-D
0
0
Svar på denne tråd

theos nummer
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 23:10
Theo Damsgård 28 18 15 27
0
0
Svar på denne tråd

de gange jeg brugte ham
Forfatter: 
Dato:  17-08-2005 07:18
var det altid på en lørdag, da det var der han kun bedst. Ellers måtte jeg vente min. 1 uge - 14 dage hvis de skulle til på andre dage.
Men han var sød ved hestene ingen tvilv om det. Men jeg blev bare lidt træt af det af det kun blive i weekenderne.
Mvh. Lotte

0
0
Svar på denne tråd

hvornår
Forfatter: 
Dato:  17-08-2005 11:32
Tak for alle jeres svar jeg vil helt sikkert prøve ham nu!

Hvornår kan man bedst træffe ham på hans mobil, har prøvet at ringe et par gange og har lagt en besked? Har han et bestemt tidsrum man skal kontakte ham?

0
0
Svar på denne tråd

Hej Tina.
Forfatter: 
Dato:  17-08-2005 13:09
Han siger godt nok man kan træffe ham på stort set på alle tidspunkter af døgnet, men jeg tror det er bedst at ringe mellem kl. 7 - 7.30.

Mvh. Lotte

0
0
Svar på denne tråd

Hej LotteC
Forfatter: 
Dato:  17-08-2005 13:52
Mange tak så vil jeg prøve der istedet for, det er nemlig bare så træls at blive ved med at stå og ringe op...

Mvh Tina
0
0
Svar på denne tråd

aldrig igen
Forfatter: 
Dato:  17-08-2005 18:14
Jeg vil absolut heller ikke anbefale ham...har selv brugt ham men gør jeg godt nok aldrig mere. Som en anden skrev...vil jeg ikke kritisere ham her inde... du kan skrive privat hvis du vil vide mere...
Mange Hilsner Stine
se nye billeder af guldklumpen på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

smeden
Forfatter: 
Dato:  18-08-2005 11:19
Jeg tror ikke man kan finde en smed som alle er 100% tilfredse med, derfor vil jeg tage mine chancer og prøve ham, kun på den måde kan jeg finde ud af om han lever op til vores forventninger eller ej.
Men mange tak for alle besvarelser.

Mvh Tina
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider