Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hovsmed i Horsens
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 10:39
Undskyld jeg tillader mig at lave endnu et indlæg, har bare ikke noget med det andet at gøre :)

Jeg er bare lettere desperat efterhånden, det er ikke til at opdrive en smed i Horsens!
Så, er der ikke nogen som kan anbefale en god smed som vil køre til Horsens?

Horsens Beslagssmede, de kører ikke ud til Haldrup pt. pga. den ene smed har sagt op så de er kun 2 derude - jeg troede faktisk de var flere!?
Jakob Freund, er åbenbart flyttet helt til Uldum og er umulig at få fat i, han er ellers rigtig god.

Så er der en til reg. smed i Horsens, som vi engang har haft ude og ham vil vi ikke bruge igen.

Men jeg skal virkelig bruge en smed snart, min store hest SKAL have sko på for han er simpelthen så ømtået og han kan næsten ikke gå over gårdspladsen uden sko på.

Jeg har hørt Strib (?!) nogen gange kører helt herover?
Men ellers nogen gode smede, som vil køre til Haldrup? (Horsens)

† Rollo †

- Marie, Rollo, Chanell, Uffe & Alme'ti -
| RolloPigen.dk |
0
0
Svar på denne tråd

Min smed...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 14:10
kommer ned til mig i Hovedgård, han bor i Tranbjerg ved Århus, men ved ikke om han også kører til haldrup. Mener han har flere kunder her på egnen, så mon ikke der skulle være en mulighed for dig? Du kan jo prøve hvis du vil, han hedder Kim og har tlf nr 40 19 54 87.

Held og lykke med det :-)
Hilsen Mette

send mig en mail
0
0
Svar på denne tråd

Smed...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2005 01:06
...prøv Poul Erik Gade, tlf. 86522260 fra Skanderborg. Han dækker Skanderborg og Horsens området (Horsens-området i kraft af at Jan, som tidligere var hos Horsens Beslagsmedie, bor i Horsens...).

Men ja, Strib kommer til Haldrup - jeg ved de har kunder derude. De er dog en del dyrere, men vist også rigtig gode.

Håber det lykkes dig at få fat en én.

VH
Helle
0
0
Svar på denne tråd

en overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-08-2005 00:04
Jeg kender 2 den ene er PP beslag fra Vejle men han bøvler desværre med ryggen. Nummeret til PP er 75895260. Han som er stoppet ved Horsens beslagssmedie hedder Nicki og er startet selvstændigt og kører i Horsens. han er dygtig og god ved hestene. hans nr er 51721998. Hilsen Dorthe
:-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider