Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Travo, hvor og Kr???
Forfatter: 
Dato:  14-08-2005 09:39
Hej! :-P

Findes der en hjemme side hvor man kan købe travo, eller finde info om det? Og hvad koster det?

Kram Ditte
Velour <'33

^Elsker dig min tøs!^

Tjek Anne og min webside, vi sælger rideudstyr!

www.velour-fallon.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Travo...
Forfatter: 
Dato:  14-08-2005 22:05
produceres af Vitfoss, deres hjemmeside er HER.

Jeg tror ikke det kan købes over nettet, men de fleste foderstoffer har det. Så vidt jeg husker koster en sæk med 25 kg omkring 300 kr.

Linda.
Billigt udstyr til salg - se HER
0
0
Svar på denne tråd

Salvimin Grøn...
Forfatter: 
Dato:  15-08-2005 09:40
Hejsa.

Når du nu leder efter et vitamin/mineral-produkt, så vil jeg bare lige slå på tromme for det nye produkt: Salvimin Grøn. Absolut en værdig konkurrent til Travo-E.

Det fåes i 8 kg. spand eller 25 kg. sæk. En 25 kg. sæk er faktisk lidt billigere end 25 kg. Travo-E. Til forskel fra Travo-E indeholder Salvimin Grøn organiske mineraler og skulle ligesom Travo-E være velsmagende. Indholdsmæssigt er der ellers ikke meget forskel på dem.

De fleste DLG og Land og Fritidsforretninger vil gerne få Salvimin hjem. Se evt. hjemmeside: www.stormollen.dk under vitaminer.

Så jeg ville vælge Salvimin Grøn.. because you're worth it. :-)

Mvh. Lene
0
0
Svar på denne tråd

Regulator Complete
Forfatter: 
Dato:  15-08-2005 09:48
Hejsa

Har du overvejet Regulator complete, dette indeholder foruden vitaminer og mineraler, også en stor mængde urter som er meget gavnlige for hestene.

en sæk med 20 kg. koster 219 kr. men der skal til gengæld kun bruges meget lidt. En hest på ca. 500 kg. (en DV's vægt ligger på ca. 500-600 kg.) skal have ca. 300 g. om dagen på vedligehold (0-½ times rid. om dagen) eller ca. 350 g. om dagen ved moderat arbejde (ca.½-1 time rid. om dagen) osv.....

Vi har brugt det til vores heste i godt et år nu, og er meget godt tilfredse.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider