Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Clairvoyance??!!
Forfatter: 
Dato:  13-08-2005 18:22
Hej derude

Jeg vil gerne høre om Jeres erfaringer med clairvoyance på heste.
Hvad mener I som har prøvet det - er det godt/skidt, spild af penge, har det passet eller var det bare varm luft?

Jeg tror personligt på at der er "mere mellem himmel og jord" og har personligt prøvet clairvoyance med svingende resultater.

Hvis nogen har haft gode oplevelser må I meget gerne oplyse navn og nr. på den pågældende clairvoyante, da jeg overvejer en seance med min skønne hest.

På forhånd tak for Jeres input.

Knus Mai-Britt :-D
0
0
Svar på denne tråd

ang. clairvoyaince
Forfatter: 
Dato:  13-08-2005 20:15
Hej Mai-britt

Jeg har haft clairvoiance på min hest om hvorvidt hun skulle aflives eller ej...
Det var en rigtig god oplevelse og jeg fik svar på en masse spørgsmål.
Jeg brugte heidi Bundgaard. Hun er rigtig sød og god at snakke med. Jeg har brugt hende to gange. Hun snakker med hesten over et billede. Det koster 450 per gang. Jeg syntes pengene er rigtig godt givet ud og har aldrig fortrudt det.
Hun er medlem af clairvoyantgruppen.dk.
Men man kan også kontakte hende direkte på
tlf.75837494
mobil: 22570774
E-mail: kontakt@heidi-bundgaard.dk
eller www.heidi-bundgaard.dk

Håber jeg kunne hjælpe dig...

MVH. Sara Holm :-)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan varmt anbefale
Forfatter: 
Dato:  14-08-2005 01:14
Diana Aino og Mia Nielsen.

Diana arbejder ikke specifikt med dyr, men hun er ekstremt dygtig og kan stille ind på dyr såvel som mennesker.

Hun har med uhyggelig præcision diagnosticeret og beskrevet min hingst problemer og fremtidige muligheder samt behandling.

Hun har tlf. 40 85 00 27.

Derudover har jeg brugt min hestehvisker Mia, som også er enormt dygtig og meget klartfølende. Hun arbejder mere specifikt med dyr og underviser, så hun skal have en lige så varm anbefaling. Hun har også sagt nogle ting, der fik hårene til at rejse sig (på den gode måde). Hun er derudover helt klart Danmarks bedste hestehvisker - større empati for hesten (og ejer) findes næppe.

Hun har tlf. 22 64 61 16.

Håber det kan hjælpe.

Kh.
Tinamaria
0
0
Svar på denne tråd

Har også prøvet...
Forfatter: 
Dato:  14-08-2005 08:25
det.
jeg nok indrømme at, da jeg skulle bestille tid hos hende, var jeg en del skeptisk.

Men da hun så kom, og begyndte....ja, så ændrede min indstilling og opfattelse sig.

Der var ikke EN ting vi ikke kunne genkende!!!

Dog blev vi overrasket over, at årsagen til hans tristhed, det var derfor vi ville prøve det, skyldtes en af hestene på folden.

Han havde nemlig været på ferie, hos vores underviser, og da han kom hjem igen, stillede han sig og hængte med hovedet. Dagene efter blev det ikke bedre, og så bestemte vi os , for at prøve det.

Vi troede faktisk at, han savnede stedet og de 2 heste han havde gået sammen med.
clairvoyanten gav ham noget "styrke" samt blomster medicin som han skulle have hver dag, og overraskende nok, har det hjulpet.

Mange hilsner fra Anne :)

Hvad andre har, kan du ikke bruge til noget, vær glad for det du selv har
0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar...
Forfatter: 
Dato:  15-08-2005 10:46
Hej Alle

tak for Jeres fine og uddybende svar. Jeg vil helt sikkert prøve det og det der jo ret nemt hvis det bare foregår via et billede. Men nu må vi se hvem jeg vælger...
Hvis der er andre som har ting omkring clairvoyance - godt som dårligt, som de vil dele, hører jeg meget gerne mere i denne tråd - eller send en besked til mig, hvis du ikke vil have dit budskab bredt ud.

Knus Rex og Mai-Britt
0
0
Svar på denne tråd

tja jeg ved stadig ikke
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 15:02
Da jeg for mange år siden havde en pony der var forfangen og jeg gik i tankerne "skal/skal ikke" aflive, havde jeg en clairvoyant ude.

Det første der skete var at min pony flygtede fra hende i vild galop (hun bevægede sig ellers kun i skridt eller lunte trav). Nå damen fik fat i hende og kunne fortælle mig at min pony var bange for at hun ville fortælle den at den skulle dø.... og at den ikke var klar til det endnu, det var derfor den var flygtet! Hun sagde også at ponyen nok skulle lade mig vide hvornår det var tid...... det gik lige i hjertet, sidder faktisk og snøfter lidt nu. 3 måneder efter viste ponyen klart at det var tid - og hun blev aflivet hjemme på gården efter at have haft en dejlig sommer sammen med de heste hun holdt så meget af!

Den clairvoyante, jeg husker ikke hendes navn, talte også lidt med de andre heste bl.a en ung trakehner hoppe, som ikke var blevet helt så stor som man havde håbet og opmærksomheden havde drejet sig meget om hendes lillesøster! Hun kunne fortælle at hoppen var noget så glad for at være i fol, så hun kunne bruges til noget - vi havde ikke på noget tidspunkt fortalt at den havde været til hingst.... eller at den ikke blev brugt til ridning endnu! Hun kom også til at røre ved hunden på gården og i det hun røre ved den skriger hunden og damen skærer ansigt.. "Uha den har godt nok gigt" siger hun. Behøver jeg sige at hundens ejer smuttede forbi dyrlægen efter gigt-medicin dagen efter..

Ja jeg ved stadig ikke helt hvad jeg skal mene.. tror nu nok at jeg kunne finde på at søge hjælp ved en clairvoyant igen hvis jeg stod i en uoverskuelig situation - hvem ved.........

Men vi vil da gerne høre om dine oplevelser når du får taget "springet"........

Kristina
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider