Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Caballo foder
Forfatter: 
Dato:  12-08-2005 08:12
Har de en hjemmeside? Kunne nemlig godt tænke mig lidt mere info om deres foder og hvem der forhandler det.

0
0
Svar på denne tråd

ingen hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  12-08-2005 11:31
Hejsa.

Jeg undersøgte en del omkring Caballo sidste år.

Jeg synes, at det er et drøngodt foder til billige penge, som jeg virkelig godt ville bruge.

Det forhandles af Vest Grønt Agro i Gredstedbro syd for Esbjerg. Foderet er lagt ind i FoderplanHest.

Keppie, som er uddannet agronom og med herinde, har haft en finger med i udviklingen af Struktur og Fiber Kraft og Avl osv., så hun kan helt sikkert fortælle mere.

Når jeg ikke bruger foderet, så skyldes det udelukkende, at jeg synes, at det er svært at få kontakt til firmaet, svært at få ordentlig information. Sidste år var der hverken foderkonsulenter, brochurer eller hjemmeside. Derudover så jeg i ånden, at når nu kontakt var så vanskeligt, så ville jeg stå og mangle foder, fordi jeg ikke kunne få fat i firmaet. Det kan jeg bare ikke leve med, og derfor har jeg valgt at bruge et foder, som jeg kan få på DLG.

Spændt på at høre, om der er sket en udvikling, siden jeg sidst havde kontakt.

Mvh. Lene
0
0
Svar på denne tråd

jeg ved ikke hvordan det står til
Forfatter: 
Dato:  12-08-2005 22:46
Det er rigtigt at jeg har udviklet Caballo, først for Gunner larsen og Søn og så fik Vestgrønt lov til at køre med det sideløbende. Det er ikke blevet til så meget som jeg havde håbet på, for det er efter min mening (selvfølgelig :) et godt foder tilpasset danske forhold, det mangler bare chelaterede mineraler. Det er ikke kun om at have et godt produkt, service, tilgængelighed og markedsføring skal der til!

Men jeg har ikke opgivet tanken om et dansk produceret superfoder, til rimelige penge, med den rette rådgivning og service.
0
0
Svar på denne tråd

Har brugt
Forfatter: 
Dato:  13-08-2005 16:22
jeg har prøvet både struktur og fiber kraft, som begge var rigtig fine og nemme at få passet ind i foderplanen.

Men som Lene nævner, så er det svært at få kontakt med dem, så derfor skiftede jeg, da min forhandler aldrig vidste, hvornår hun fik leveret.

Nu er jeg flyttet til kolding og overvejer faktisk foderet igen, men så vil jeg selv hente det direkte hos Vestgrønt (som jeg også har gjort en enkelt gang før)

Opstaldning på Lille Hovgaard Hestepension tilbydes. Læs mere på lille-hovgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider