Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Jeg skal have føl...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2005 23:17
Og jeg er jublende lykkelig. Men nu er det sådan at jeg har to heste. En plag og min lille ponyhoppe. Plagen har den største boks 3X3 måske lidt større og hoppen har en lidt mindre boks. Jeg har egentligt planer om at hoppen skal i den store boks når nu hun skal fole, men har plagen så plads nok?? Han er vallak, ca. 135 -140 cm. på nuværende tidspunkt. Lige nu står de jo ude døgnet rundt, men når vi nærmer os tiden kommer de ind om natten. Synes det er for koldt at fole ude, men det er måske bare mig. Glæder mig helt vildt, og jeg håber i kan hjælpe med spørgsmålet.

Lea!
0
0
Svar på denne tråd

En overskrift..
Forfatter: 
Dato:  11-08-2005 08:21
Generelt vil jeg sige at jo større boks jo bedre.
Nu har du de bokse du har og jeg ville, hvis jeg var dig, lade hoppen blive i sin nuværende boks indtil et par måneder før foling og så bytte rundt på hende og plagen så hun kan fole i den største af boksene. Hun får jo brug for god plads at trampe rundt på når veerne går igang og føllet skal jo også kunne være der når den tid kommer :-)

Og lad dem så komme på fold fra tidlig morgen til sen aften, det tager ingen af dem skade af - tværtimod.

held og lykke med folingen ;-)

Hilsen Mette

send mig en mail
0
0
Svar på denne tråd

det vil
Forfatter: 
Dato:  11-08-2005 09:42
lette folingen for hoppen at hun kommer ud og røre sig

Elsk din hest uanset stamtavle og race..... den er den bedste alligevel... {>

Mango og Surprise uanset hvad der sker vil i altid være nogle vindere for mig..... Elsker jer ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Måske misforstået..
Forfatter: 
Dato:  11-08-2005 09:55
Måske har i misforstået mig en smule. Som sagt går både hoppe og plag ude hele tiden nu, men jeg vil gerne have hun foler inde, så når vi nærmer os kommer hun i den store boks om natten. Selvfølgelig skal alle ud hver dag og helst fra tidlig morgen til sen aften, men føllet skal vel lige lande før den kan holde til at være ude hele tiden skal den ikke? Eller er jeg for pylret?

Lea!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider