Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Vask af transportgamacher....
Forfatter: 
Dato:  21-03-2002 08:12
Mine transportgamacher er ikke hvad de har været, så jeg synes de trænger til en lille vask.
Men hvordan gøres det bedst? Det er et par høje Bucas, så de er af det der "Bucasstof" (kan ikke huske hvad det hedder).

Håber en vil hjælpe:-)
Nu er min præsentation blevet opdateret med lidt billeder:-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Vask af transportgamacher....
Forfatter: 
Dato:  21-03-2002 09:15
Jeg har lige vasket mine på 40 grader i vaskemaskinen, det har de ikke taget skade af.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-03-2002 09:25
30 gr. (skåneprogram), og så lufttørring. Sådan har jeg behandlet mine (som kom uden vaskeanvisning, men forretningen anbefalede vask v. 30 grader.)

Mette (Fjolle)
Det gule helvede er løs
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-03-2002 11:48
Ja mon ikke de kan tåle en tur i vaskemaskinen når de fleste dækner også kan.......:-)

Knus Tine:-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-03-2002 08:59
Jeg har også Bucas.......og den vasker min mor i vaskemaskinen!!..............
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-03-2002 09:02
Okay, tak.

Nu bliver de vel ikke fnulrede i stoffet vel?

En anden ting. Eskadron gamacher. De er heller ikke lige hvad de har været, når de er med på skovture. Er det bare samme omgang? Min venindes springgamacher er blevet underlige på det der skilt med mærke på. Det er som om snorene er gået ud af stoffet, og har viklet sig ind i hinanden. Hvordan kan det undgås? Kan det være fordi hun vasker dem ved for høj temperatur, eller for tit (de er vasket 6 gange på.....7-9 månedet tror jeg).
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-03-2002 18:35
Det kan godt ske de er blevet vasket for meget eller ved forkert varme. Mine gamascher vasker jeg i hånden, de får en gang vaskemiddel beregnet til vask i hånden og så en tur med enten en stiv børste eller en skuresvamp. De bliver da pæne igen...:-)

Knus Tine:-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider