Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Opfodring af hest??Hvordan????
Forfatter: 
Dato:  20-03-2002 22:04
Hejsa alle sammen!!!

Jeg ville høre om i kunne hjælpe mig???

Jeg har en 4 års hoppe på 1.45 i stang. Jeg ville høre om hvordan jeg skal fodre hende op da hun har tabt sig lidt her i vinteren.

Fodreplan........

mvh sanne
0
0
Svar på denne tråd

Re: Opfodring af hest??Hvordan????
Forfatter: 
Dato:  20-03-2002 23:32
Hej,
Normalt er foderplaner noget man ud arbejder sammen med en hesterådgiver, dyrlægen eller forerstofforhandleren. Det har noget at gøre med at ikke alle heste har brug for de samme ting. Der kan godt komme gode råd her på HN, men for at sikre at det passer lige til ens egen hest bør man nok rette henvendelse til fagfolk. Ikke et ondt ord om HN brugere.

If you want to manifest your desires
You must be accountable for everything that takes place in your world.
Debbie Ford
Degustibus non disputandum est. -Det er et faktum!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-03-2002 08:14
Jeg er enig i at det er sikrest med en foderplan fra fagfolk, men jeg vil nu lige alligevel anbefale fiber-mix. Der er forskellige former for fiber mix og der kan det være godt at spørge en forhandler. Fiber mix er en musli, der inderholder stortset alt. Den er også rimelig billig.

Hvis din hast skal tage lidt på, vil jeg anbefale en melasse/klid blanding til middagsmad.

Der er sikkert mange, der vil anbefale olie i maden, men klid er også godt for maven og hestene er helt vilde med det.

Masser af hå er også en god ting, jeg har bla hørt at det skulle modvirke kolik.Sara sk@besko.dk B-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-03-2002 21:42
Hej
Du kan evt. bytte det ene måltid mad ud med 500 gr. horse speed, det har hjulpet utrolig godt på de heste i vores stald som var blevet for tynde.
Det koster omkring 100 kr. for 40 kg. så det er meget billigt.
Mvh. Mariannewww.subnet.bisbjerg.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-03-2002 19:18
Jeg ved jo ikke hvor meget hoppen for at spise, men valset havre, st. hippolyt naturmüsli og green power lucerne det fik Brutus og han tog på skide hurtigt for at sige det lige ud.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider