Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Spray alla sur negl til hypperne
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 12:53
Ja jeg har jo det lille problem med mine kære to drenge, de kan ikke lade være med at bide hinanden.

Og det ser jo frygteligt ud, de er super gode venner men slåsser altid lidt for sjov.

Spørgsmålet er om man kan købe en spray alla sur negl til at sprøjte på hestene så de får en dårlig smag i munden når de bider hinanden. Ved godt det er ldit skørt, men kan jo være de lære at styre sig, hvis det lige pludselig ikke smager så godt, er det jo nok hellere ikke så sjovt.

Så hjælp ;) på forhånd tak.

Ps. nej det er ikke muligt at skille dem ad, for så skal de gå alene, og det er ingen af dem glade for.
0
0
Svar på denne tråd

blue hors
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 14:24
HAr noget bidspray, men det er vidst beregnet til dækkener og træværk, ved ikke om man må sprøjte det på hestehud?
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 16:07
Undskyld, men nu kan jeg ikke lade være med at blive en lille smule forarget! Vil du fratage hestene en del af deres naturlige adfærd, fordi du ikke synes om at de har bidsår? ?:-)

Hvis hestene ikke skader hinanden, så lad dem dog have deres naturlige adfærd i fred..... 8-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 16:16
Nu var det ikke det jeg spurgte om Stinedecor..

Men alligevel får du et svar, JA det vil jeg!
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 16:26
Og må man spørge, hvorfor hestene ikke må bide hinanden? Når de er gode venner og ikke kan gå adskilt, og åbenbart ikke skader hinanden....
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 16:32
Hmm, den ene har et stort sår i krydset, og den anden har ikke meget hår rundt om halen.

Så jo de skader hinanden
0
0
Svar på denne tråd

nååååhhhh
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 16:35
OK, men du skrev de var super gode venner, så er det jo ikke nemt at vide..... Har du mulighed for at dele folden, så de ikke er skilt rigtigt ad, men bare ikke kan komme til hinanden? Eller går de helt amok så?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 17:22
De er gode venner - men de slås alligevel.

Ved ikke hvorfor.

Måske er det en mulighed at dele folden, men håbede stadig jeg måske kunne finde en anden måde.

Håber stadig der måske findes en spray.
0
0
Svar på denne tråd

tralalala
Forfatter: 
Dato:  28-07-2005 10:08
Der findes adskillige produkter, som kan smøres på ting, som heste bider i, de fleste mærker med respekt for sig selv har mindst et produkt, men om hesten kan tåle at få det smurt på huden, er ikke til at sige... Prøv at høre dyrlægen ad, det kan være han/hun har et godt bud...

Du skal nok også have med i dine betragtninger, at hvis du finder et produkt, som smager så grimt, at de ikke bider hinanden, vil de heller ikke kunne gnubbe og klø hinanden, og hesten vil ikke engang kunne klø sig selv, uden at få en grim smag i munden.... Sålænge de ikke ligefrem brækker benene på hinanden, er det så det værd???? Hestene er formodentligt ret ligeglade med om de mangler hår omkring halen, og har skrammer her og der, men de vil nok gerne kunne klø sig/hinanden!

0
0
Svar på denne tråd

121212
Forfatter: 
Dato:  28-07-2005 14:24
Jeg snakker med dyrlægen.

Men men, hvis det bare var små skrammer, det er det ikke.
0
0
Svar på denne tråd

lidt fra
Forfatter: 
Dato:  28-07-2005 14:59
blue horse her

Blue Hors Bid-Stop
Forhindrer bidning i dækken, bandager, man og hale etc.
Lugtfri creme/væske, som er let at smøre/spraye på og let at vaske af.
Virker p.g.a. sin ubehagelige smag.
Kun til hest og udstyr. Uegnet til inventar.
500 ml spray kr. 99,-
500 g creme kr. 119,-

Elsk din hest uanset stamtavle og race..... den er den bedste alligevel... {>

Mango og Surprise uanset hvad der sker vil i altid være nogle vindere for mig..... Elsker jer ;-D
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-07-2005 21:55
Super, tusinde tak ;)

Så må jeg ud og shoppe.
0
0
Svar på denne tråd

det var
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 07:42
så lidt.... har selv tænkt mig at bruge det dæknerne til vinter.... sidste år var der en hest der flåede mangos dækken helt i stykker.... det skal den ikke have lov til den her gang...

Mango og Surprise uanset hvad der sker vil i altid være nogle vindere for mig..... Elsker jer ;-D
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 10:52
Nej det er altså også træls at skal ud og købe nye dækkener hele tiden.

Er også lidt spændt på om de æder hinandens dækkner når de nu ikke kan komme til at bide hinanden.
0
0
Svar på denne tråd

det kan
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 11:59
jo sprayes på dæknet..

jeps... har en pony der er verdensmester i at ødelægge dækner, hun elsker det, og hun går det aldrig så den kan sys igen.... skide træls

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 12:56
Flying har aldrig ødelagt et dækken,endnu ;)

Men har ikke haft Evangelista så længe, at han har haft chancen for det.

Men må nok gardere mig med spray til dækkener også.

Hehe
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider