Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Ridestøvler, og stævne....
Forfatter: 
Dato:  24-07-2005 22:23
Hej

har 2 spørgsmål:

1. Må man ride med korte ridestævler, og læder-leggins til et Lc stævne i dressur ( udvidet-klubstævne )

2. Jeg rider dressur, og springer, skal jeg vælge et par dressur eller spring-ridestøvler ? ( læder ) OOg hvilket mærke kan i anbefale? ( under 2000 )

Mvh Louise
:-D ♥ MVH Louise ♥ :-D

;-D Vinder af:"Bedste foto" ;-D

:-P Vinder af"Det bedste naturbillede af andre dyr end heste" :-P

Søger et par læderridestævler, skriv en besked til mig
0
0
Svar på denne tråd

Støvler
Forfatter: 
Dato:  24-07-2005 22:32
Hej Louise

Man må gerne ride med korte støvler og leggins til klubstævner, heldigvis er reglerne ikke så skrappe, tror faktisk også godt at man må til distriktsstævner, men er ikke sikker.

Ang hvilke støvler du skal vælge, så tag til en god rideudstyrs forretning og prøv nogle forskellige støvler og få nogle gode råd.
Jeg har købt mine hos en sadelmager, jeg tror jeg var der i to timer og prøvede alverdens forskellige og der blev taget mål og gjort ved.
Valget blev et par Cavallo dressurstøvler som blev syet efter mine mål, og det har jeg ikke fortrudt, de er virkelig gode.
Som med næsten alt andet, er det jo en smagssag hvad man bedst kan lide, så prøv dig frem inden du køber.

Og som dressurrytter vil jeg da klart sige at du skal købe dig et par dressurstøvler og så springe i korte støvler + leggins...men igen, en smagssag.
Man kan vel også få støvler som man kan bruge til begge dele?

Mvh

Winnie
0
0
Svar på denne tråd

Tak for svaret....
Forfatter: 
Dato:  24-07-2005 22:46
Okay, har bare hørt at man ikke måtte ride med korte ridestøvler til stævner ( på hest ) men at man kun måtte i ponyklasserne...
:-D ♥ MVH Louise ♥ :-D

;-D Vinder af:"Bedste foto" ;-D

:-P Vinder af"Det bedste naturbillede af andre dyr end heste" :-P

Søger et par læderridestævler, skriv en besked til mig
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider