Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

hjælp mig
Forfatter: 
Dato:  22-07-2005 18:46
jeg har en kanin på ferie som er blevet "syg" tror jeg..
hun ligger inde i buret kun og vil ikk ud i gården som hun plejer... også har hun fået noget samling ved det bagerst hul der lugter MEGET grimt og der samles fluer omkring det... har først set det idag, men har mistanke om det har siddet der i et par dage for der er allerede flue/madike æg...

håber der en der har forstand på kaniner,,, som vil hjælpe mig...
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-07-2005 19:09
puha det lyder grimt...har set en kat engang hvor den har været våd/fugtig i pelsen, der har fluer lagt larver som spiste den levende udefra..!! ved så ikke om det også gælder kaniner,ved ikke hvad det lugtende kunne være.. men syntes du skulle ringe til en dyrlæge og spørge ad..
0
0
Svar på denne tråd

Dyrlæge..
Forfatter: 
Dato:  23-07-2005 01:10
Jeg har lige været til dyrlæge i dag med det præcis samme problem hos min kanin..

Dyrlægen troede, at det var tænderne det var galt med, men det viste sig at være fordi, at den er lidt overvægtig. Den har sorteret i sit foder, og kun spist slikket. Det kostede lige 1250 for et dyrlægebesøg, rensning under narkose, smertestillende, specialfoder, medikament til genopretning af tarmfloraen og en lille Aloe Vera spray..

Nu skal den have kostomlægning over en mdr. og vaskes ren hver dag.. Det er en ordentlig omgang for en lille ninus!

Carina
- INGEN ER MERE VÆRD END ANDRE -
0
0
Svar på denne tråd

madiker..
Forfatter: 
Dato:  23-07-2005 10:13
jeg læste igår på nettet at man kan vaske det i noget brændoilte opløsning..
men jeg ved ikk om det virker.. vil heller lige snakke med en dyrlæge om det....
0
0
Svar på denne tråd

snøft...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2005 12:16
nu er den død.. den kom til dyrlægen og der var ikk mere at gøre for hende..
selvom at det ikk er min kanin så er det stadig meget hårdt....
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider