Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

hvad er det?
Forfatter: 
Dato:  13-07-2005 13:08
jeg opdagede en underlig bule under hendes bringe muskler idag. mærkede på den og hun virkede ik øm..
hvad tror I det kan være?

og her tæt på:

håber der er nogle der kan hjælpe mig da jeg er på bar bund ?:-)
Knuz Anita og Lulle :-P

0
0
Svar på denne tråd

insektstik ?
Forfatter: 
Dato:  13-07-2005 13:20
Red en hest der havde det samme, den var bare øm. Dyrlægen sagde at hesten skulle have fred og så ville det forsvinde, men hvis det ikke gjorde det, skulle han kontaktes igen ..
Lad hende få fri et par dage, og se om den ikke forsvinder, og hvis den ikke gør det, ville jeg nok kantakte dr. dyr ..

Michelle

Team Power :-D
0
0
Svar på denne tråd

Harvester
Forfatter: 
Dato:  13-07-2005 13:25
har selv overvejet om det ku være insekt da jeg selv er røget på penicilin 2 gange pga de klæge.. nu er hun så lige flyttet til et sted hvor der gudskelov ik rigtig er nogle

0
0
Svar på denne tråd

For mig....
Forfatter: 
Dato:  13-07-2005 14:37
... der ligner det også en slags insekt-stik. Lad der gå et par dage, og se om ikk den forsvinder. Og når ikke den er øm, så vil jeg ikke være ret bekymret.

Vil lige sige, at når Fiona får nogle af de der ordentlige stik, så kan der godt gå op mod 14 dage, før de er væk, så tag den med ro... :-)

Mvh. Maja, Højbo's Fiona og Skov's Pangaya

HUSK; Et bid er aldrig stærkere end den hånd, der holder tøjlen! 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Måske et spark...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2005 18:56
Mine heste har af og til hævelser, der ligner den din hest har og jeg tror, at det er fordi de er stødt ind i noget eller er blevet sparket af en anden hest.
Hold øje med om hævelsen falder - hvis ikke, så kontakt dyrlægen.
Vi har haft en unghest, der blev sparket under hovedet (mærkeligt sted og da han havde langt vinterskæg så vi det ikke før det var 2 dage gammelt) og det gik der betændelse i - så skal det bades og man skal i gang med en penicilinkur.

Mange hilsner fra Sine
Hestepige by nature
Haflinger-ejer by choise :-)
0
0
Svar på denne tråd

sine...........
Forfatter: 
Dato:  13-07-2005 21:08
jeg er begyndt at behandle hende med varme massage creme og hun virker slet ik øm. mærkede lige igen

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  14-07-2005 09:45
nu også det ligner et insektstik, eller endnu mere at der kan have siddet en tæge.

Jeg ville holde øje med den et par dage os se tiden an. Så længe hesten ikke er øm, ville jeg ikke være nervøs.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider