Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

hva er der med min lille pony
Forfatter: 
Dato:  17-06-2005 10:10
hey..

har en lille pinto hoppe som har haft sur stråle i et stykke tid nu... men det har den vist ikk mere..
såå det kan ikk være det tror jeg ikk.. hun går ikk så godt på sine ben, hun halter lidt en gang i mellem når hun traver men ellers ikk.. hun er svær at få i gang, hun vil helst bare stå stille og æde.. men jeg har en lille fornemelse på at det måske kan være forfangenhed. :(
hvis i vil vide lidt mere om det så spørg for ville gerne vide hva der er med min lille pony..

kysss...:)
0
0
Svar på denne tråd

Ring da til dyrlægen
Forfatter: 
Dato:  17-06-2005 10:13
Uanset hvad, så er du da nød til at få dyrlægen til at kigge på ponyen, du må da ikke bare lade den gå og halte, den halter jo fordi det gør ondt.

0
0
Svar på denne tråd

Ja....
Forfatter: 
Dato:  17-06-2005 10:24
få fat i dyrlægen NU. Hvis det er forfangenhed er det vigtigt at den kommer i behandling hvis du ikke vil miste den..
0
0
Svar på denne tråd

Helt enig...
Forfatter: 
Dato:  17-06-2005 18:24
Det er nu ligemeget om det er forfangenhed eller hvad... Der er et eller andet galt med din pony... Så se at få fat i din dyrlæge hurtigst muligt!!
0
0
Svar på denne tråd

Prøv at ringe...
Forfatter: 
Dato:  17-06-2005 18:36
... til dyrlgæe og først og fremmest snakke med ham om symptomerne.

Det er ikke altd nødvendigt at få dyrlægen ud, men det er vigtigt at kunen rådføre sig med en FAGmand når der er potentielt alvorlige symptomer.

Nogle af symptomerne på forfangenhed er varme hove og forøget puls - men det KAN være svært selv at mærke. Ved den mindste mistanke om forfangenhed ville jeg ringe til dr. dyr - også uden for konsultationstiden.

Om ikke andet for at få ro i sindet.

*£isbeth & Baloo*
Det er menneskeligt at fejle
Men totalt kaos kræver en computer.

kattepasser søges - 3 uger i september
0
0
Svar på denne tråd

IKK MERE HJÆLP
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 20:20
BEHØVER IKK MERE HJÆLP DET ER IKK MERE MED HENDE..
0
0
Svar på denne tråd

wee...
Forfatter: 
Dato:  10-07-2005 21:21
min hest har det godt igen... såå ...
love my horse... hehe

tak for hjælpen alle sammen...

knuz
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider