Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Så skete det igen.. ;-(
Forfatter: 
Dato:  25-05-2005 10:40
Min hest har tidligere været mildt forfangen så jeg har lært at passe rigtig godt på.. Men åbenbart ikke nok ;-(

Sidste år gik vi fri. Men da jeg kom over til ham igår haltede meget på det højre forben...
Tænk sig på grund af en fridag mandag... Jeg trængte simpelthen bare til at slappe af..
Nå, men jeg satte ham i boks med masser af halm og ville så vente til idag hvor smeden heldigvis kom.

Imorges var det allerede bedre, så jeg var begyndt at overbevise mig selv om at det nok var forfangenhed ;-( ;-(

Jeg har nu hørt fra min lillesøster som er der samtidig som smeden, at han er lidt forfangen. Så nu venter jeg bare på at smeden ringer og fortælle mig i detaljer hvorledes og hvordan..

Så pas nu på derude.. Det er forfærdeligt så lidt der skal til..
0
0
Svar på denne tråd

Ikke så slemt alligevel
Forfatter: 
Dato:  25-05-2005 11:29
Pu ha.. har lige snakket med smeden og han mente at min mule muligvis har været en lille bitte smule forfangen, men han havde også en lille hovbyld og det var sansyndligvis derfor han havde haltet..

Så der faldt der lige en stor sten fra mit hjerte... Det er ligesom at få en chance til ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Godt at høre
Forfatter: 
Dato:  25-05-2005 12:20
hvis det "kun" er en hovbyld. Du er ikke den eneste, der går og er hunderæd for forfangenheden. Min hest har aldrig været det, men jeg passer alligevel meget på, for det kan jo ramme når som helst.
Jeg håber din hest får det bedre snart.
En rigtig hest er en gyngehest!
0
0
Svar på denne tråd

Hovbyld
Forfatter: 
Dato:  25-05-2005 12:47
Tak for det Louise.

Det er anden gang inden for et halvt år at han får en hovbyld.. Hvis der er nogen som har nogle fif til hvordan man kan mindske risikoen for det, hører jeg gerne om det..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider