Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

ang. Antistress midler i tidligere tråd
Forfatter: 
Dato:  26-02-2002 10:10
I indslaget "træt af min heste nervøsitet", blev St.hippolyts anti stress og Wolles Peace of Mind nævnt.

Jeg har aldrig haft brug for sådanne midler, men jeg er interesseret i at høre, hvordan de virker.

Skal man fodre med det i lang tid før virkningen ses, eller er det en slags booster man kan give ½ time før ridning eller hvad?
0
0
Svar på denne tråd

Re: ang. Antistress midler i tidligere tråd
Forfatter: 
Dato:  26-02-2002 11:47
Hej Julia
jeg gav i en periode min hyp noget som hedder stress-a det er til nervøse heste.
Min hyp blev en helt ny hest.
Normalt bed og sparkede hun alt og alle som hun kunne nå, man kunne aldrig ride en dejlig afslappet tur fordi alt vat så farligt,,,
Men nu er hun så dejlig rolig både på banen og turen, i stalden er hun også faldet til ro.
Stress-a virker indenfor 2 dage og en bøtte til ca 3 uger koster 59 kr.
Mvh Sandie

PS Håber din hyp falder til ro
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-02-2002 12:45

Hej Sandie
Tak for dit svar. Min hyp er sød og rolig, jeg var bare nysgerrig mht disse produkter.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-02-2002 20:32
Prøv at gå ind påwww.st.hippolyt.dk
Det er en super side.
0
0
Svar på denne tråd

Til Sandie.
Forfatter: 
Dato:  27-02-2002 09:45
Hvem producerer Stress-a? Og hvor kan man købe det?

Mvh.

Trine SH
0
0
Svar på denne tråd

Re: Til Sandie.
Forfatter: 
Dato:  13-03-2002 22:15
Wolles Peace of mind, begynder at virke i løbet af 4 dage. Du skal fortsætte med at give den det indtil bøtten er tom. Du kan dog efter en periode godt sætte doseringen ned.
Om du skal fortsætte med det er forskelligt. Jeg bruger det ikke mere til min hest. En anden jeg kender bruger det kun i perioder og en tredje giver sin hest hver dag, men kun ca 1/4 del af den anbefalede dosis.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider