Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Halebeskytter
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 20:53
hej hej

Når I transporterer jeres hest, burger I så halebeskytter?

Tak for hjælpen!!

Mvh. MAdeleen
0
0
Svar på denne tråd

Næ ....
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 21:32
Smukke Ganger er så høj at han ikke rør ved bagbommen med hale roden . Så han kan ikke komme til at gnide mod den .

Og så lægger jeg altid hans hale over bommen så hvis han vil ( ALTID GØR ) gøde så kan han frit løfte halen .

Illum
0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger den.......
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 10:34
Efter jeg en gang kom til et stævne, med en hest som havde hyggegnubbet hale i traileren.

Medoc røre heller ikke ved bagbommen, men har evnen til at få mokket sin halerod op mod bagkanten af rampen - hvordan han så ellers lykkes med det ?:-)

MVH Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

jeg gør.
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 12:42
Jeg er begyndt at vikle en bandage rundt om halen på min, da han lige netop er så lav at han rammer haleroden mod bagbommen. Og så er han sådan en fjols at han konstant står og trykker på bommen, for at komme ud. Det har kostet nogle hår fra tid til anden. Så enten har han er meget stort tæppe på, der kan nå ned over eller også vikler jeg en bandage om hans halerod.

Husk min hjemmeside!
Læs om krybbebidning, mavesår, vævning, korrekt fodring, dækkentilpasning osv.
Samt mere om os, stævner og Bob historier!

www.prettyfancy.ridesiden.dk

0
0
Svar på denne tråd

jeg bruger det
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 20:49
Ja jeg bruger halerods beskytter lige meget hvad.... Haleroden er et meget ømt punkt på hesten derfor gør jeg. Men jeg bruger bare en bandache det er lige så godt! :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider