Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Manglende resultat fra kåring!
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 18:51

Jeg har i juli måned haft min hoppe til kåring i TAF.

Men da jeg tog hjem havde jeg intet bevis for at hun var blevet kåret, udover præmierne

Jeg har ikke fået et stykke papir eller det der ligner med karakter eller beskrivelse af hende!

Og det ville jeg da egentlig gerne have, for kan næsten ikke huske hvad hun fik af karakter

Jeg spurtge efter noget bevis på dagen i sekretariatet, men fik af vide at det var kun hvis hoppen havde deltaget i rideprøven, hvilket min ikke havde.

Jeg vil høre hvordan jeg får fremskaffet en eller anden form for bevis med kåringsresultaterne?

Er det ikke normalt man får det?

Og hvad med mit hestepas? Skal det ikke indsendes til Landskontoret, så de kan blive opdateret at hun nu er hovedstambogshoppe og havde tilføjet et kårings nr?

Håber der er nogle som kan hjælpe mig???

Luna

- ejer af talentfuld vildhest
Nye billeder på præsentation
KK Ultra Aurigan bid til salg
0
0
Svar på denne tråd

Kåring
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 19:39

Normalt skal passet vist afleveres ved ankomsten til kåringspladsen.

Det skal det ihvertfald hos dv.

Men her er din hoppes beskrivelse:

Ident: HTR 0657 Hestens avlsforbund: Trak. Land: Danmark Navn: OFELIA E

Bedømmelse: Eksteriørkåring Avlsforbund: Trak. Sted: Vilhelmsborg Resultat: HT Dato: 16-07-2006 Kortvis: HT 7.57.577.57.57.57.5 Langtvis: Stangmål 160 cm Rapportvis: Kåret den: 06-07-16 Helhedsindtryk: Type: 7.5 Sted: Vilhelmsborg En feminin hoppe af god køns- og racetype, af lidt knap format. Velkonstrueret krop, lidt lang af midtstykke. Fundamentet knap korrekt. Et aktivt og rummeligt bevægelsesforløb, med god haseaktion, men mangler frihed for. Bygning: 7.5 Resultat: HT Bevægelsens korrekthed 7 Stangmål: 160 cm Bevægelse: 7.5 7.5 7.5 Pibemål: 19,5 cm Helhed: 7.5
0
0
Svar på denne tråd

troede
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 21:00

Jeg troede at man skulle aflevere passet ved tilmelding til kåring. Det gjorde jeg selv til DPA´s kåring fornylig.

En uge efter kåringen fik jeg pas med dokumentation for kåring og en udførlig kåringsbeskrivelse retur.

Var dog overrasket over at det gik så hurtigt.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

kåringsbeskrivelse!
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 21:38

Tusind tak for fundet af beskrivelsen!

Hvor har du fundet den henne?

Jeg havde passet med til kåringen, men ingen spurgte efter det, så jeg tænkte ikke videre over det.

Der er eliteskue i denne måned, hvor jeg godt nok ikke skal deltage, men det kan være jeg kan aflevere det der, og de så kan ordne det for mig?

Luna

0
0
Svar på denne tråd

Luna...
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 21:39

Glamour har gengivet resultatet fra LR databasen (som IKKE er tilladt) med grunden til det manglende papir hos dig er jo nok at dit pas ikke er blevet afleveret.

Prøv at kontakte trakehnerforbundet det er dem som ligger med svaret..

0
0
Svar på denne tråd

Kontakt forbundet..
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 21:41

Jeg ville kontakte forbundet,for jeg tvivler på du høre fra dem.

Og du får ingen beviser for kåringen,så længe de ikke har dit pas,hvor de kan indsætte beskrivelsen og kåringsgrad.

0
0
Svar på denne tråd

snakker med forbundet
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 22:13

Jamen så vil jeg prøve at snakke med dem og tage mit pas med, når jeg skal til eliteskuet her i august. Så kan det være de kan indsende det!

Og tak for hjælpen, Glamour (selvom det åbenbart ikke er tilladt :-) )

Luna

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider