Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Sandro King
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 15:01

Hej er der nogle der har afkom efter Sandro King??

Hvad er jeres indtryk af disse heste??

Tippe.

0
0
Svar på denne tråd

Sandro King
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 15:25
Har jeg ikke nogen efter, kender faktisk heller ikke nogen desværre. Jeg ville selv foretrække et Sandro Hit afkom, dog ville jeg være lidt nervøs for frostsæden

Til minde for mine to fantastiske heste:
Min fuldblods California Bullet, og verdens bedste pony Prins,
som begge lever på de evige græsmarker.
To heste der er savnet for evgit, og aldrig bliver glemt.
0
0
Svar på denne tråd

Skuffet
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 17:31
Jeg må indrømme at jeg har været rimeligt skuffet over de Sandro King-afkom jeg har set. De har været store, ensartede, men lidt tunge/grove i det. Jeg tror klart at han passer bedst på ædle hopper, gerne med meget fuldblod i.
0
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 17:56

Jeg har et afkom fra i år, som jeg er ekstremt glad for. Fik 8 i helhed til føskue. Men jo, den passer bedst på ædle hopper, hvilket min ikke er.

Der er et sandro king afkom på en fuldblodsmor, der er gået videre til eliteskuet.

Min er i øvrigt til salg.

0
0
Svar på denne tråd

Sandro king afkom...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 23:17

Vi har fået to Sandro King afkom i år. De er begge af super type med meget udtryksfulde hoveder. De er rigtig godt gående begge to i alle tre gangarter. Men til trods for at begge hopper har mange aftegn, er den ene helt ensfarvet brun og den anden helt mørkebrun med en lille stjerne, så desværre ikke så meget farvelade...

Men de er bestemt ikke grove i det på nogen måde. Hopperne er efter henoldsvis Boston/Maat I og Jetset D/Ulft (kwpn). Så alt i alt er vi meget tifredse med dem ;-)

0
0
Svar på denne tråd

bhdebvjæirdæa
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 09:08

Hvis man ringer til en af DV´s avlskonsulenter - anbefaler de også kun at bruge Sandro King på meget små, ædle hopper, som mangler masse og fylde.

Jeg syntes han er en smuk hingst på en dressurbane - men ikke som avlshingst - der er han for STOR ! (Lidt ligesom Consul fra Byrialsen)

0
0
Svar på denne tråd

fnjdfnafnajf
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 09:09
Glemte lige at skrive at der ligger billeder af afkom på Horse.dk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider