Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Alder?
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 17:25

Jeg kom til at tænke over, hvor gammel en hoppe skal være, før man ikke burde prøve at ifole hende.

Jeg står nemlig for, at måske skal have en 15-årig hoppe, som jeg evt. gerne vil have føl i næste år, men ved ikke om det er for sent så. Hendes ejer, som har haft hende i ti år, har aldrig prøvet at ifole hende, men vi ved ikke noget om fortiden?!

Kan det gå?

Tak!

0
0
Svar på denne tråd

min hoppe er 15 år
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 17:57

og har aldrig haft føl før. Sidste år blev hun godt nok ifolet, men føllet døde desværre en månede før, men det skyldes ikke hoppens alder, men en hest der sparkede hende

Jeg valgte at prøve igen og som sidst, var hun let at ifole. Jeg ser det ikke som et problem hvis hoppe er sund, frisk og ellers er i god form. Men få en dyrlæge til at tjekke om det skulle være ok måske siger han ja måske nej, men synes det et vigtig at have en dyrlæge med hele vejen.

pøj pøj..

M.V.H Stine....
0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 18:05

og det gør mig ondt at høre det med jeres følle Håbe at det går godt næste gang så!

Selvfølgelig skal vi da have en dyrlæge med, men det var bare om det var FOR gammelt?!?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 20:50
Hvis den er sund og rask kan i sagtens ifole den..

Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl

Vægt og måle tabel til Hesten er kommet på hjemmesiden.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider