Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

gode forslag søges
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 15:05

Hej..

Hvilken hingst ville I vælge til en DV hoppe efter, Far: Michellino, Morfar: Donnavan. Se evt. billeder af hende på min præsentation, Queenie. Hoppen er ædel af bygning og jeg kunne måske godt ønske lidt mere fylde.

Hun er endnu ikke kåret pga sygdom, opr. for tarmslyng i vinter.

Mange hilsner fra

Louise

Opstaldning tilbydes v. Ørbæk, nyere lækre boxe, gode foldmuligheder, ridebane. Ideelt for fx plag/unghest, fuld pension.
0
0
Svar på denne tråd

Hingst..
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 18:14

Jeg synes Zardin kunne være spændende at bruge.

Han laver nogle rigtig gode afkom,på lige netop Michellino hopper.

Og han vil også kunne tilføre noget mere krop,som du gerne vil have.

Hun ser også ud til at kunne bruge lidt længere ben,dette vil han også tilføre..

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 21:11

Ja.. han er en en spændende hingst. Jeg har ellers slet ikke gået i alvstanker med hende. Planen var at hun skulle sælges, når hun var tilredet. Men nu har hun desværre fået brok for 2. gang efter tarmslyngsoperation, så den helt store tophest bliver hun nok ikke, men kan godt bruges til avl og alm. ridning.

Så jeg overvejer meget hvad jeg skal med hende, om jeg skal beholde hende selv og bruge hende til avl...

Men kom meget gerne med flere forslag, jeg er i øjeblikket helt tom for ideer. Det er vigtigt at det er en hingst som har et godt temperament. Hendes eget temperament er lige tilpas.

Vh Louise

Opstaldning tilbydes v. Ørbæk, nyere lækre boxe, gode foldmuligheder, ridebane. Ideelt for fx plag/unghest, fuld pension.
0
0
Svar på denne tråd

hvad med..
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 06:51
Nando..
super lækker oldenborg hingst (blev selv lidt hut på ham, til fremvisningen på Brahetrolleborg :0)
Du kan se mere om ham på www.hingstedepotet.dk

mvh Christina

En hest uden papir, er osse en hest... :-)

Det er jo ikke papirene du skal ride rundt på...:-)

0
0
Svar på denne tråd

onassis
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 10:07

Hej Louise,

Jeg synes du skulle prøve at kigge lidt på Onassis. Til følskue i Ålborg var det netop en Onassis avlet på en Michellino, der blev bedste hoppeføl. Og DET var et føl!! Jeg har set en del med den kombination og generelt er det rigtig dejlige føl.

Se ham på: www.staldbirkelund.dk. Hvis du vil forsøge dig med at holde hende til allerede i år kan du evt. prøve at ringe til Per og lave en aftale.

Han er langt hen ad vejen også anskaffet til hingstestationen netop fordi han skulle matche Michellino-hopperne rigtig godt.

Jeg har også brugt ham på min hannoveraner-hoppe i år.

MVH
Trine

Skal du med til vores pony C-stævne d. 12. & 13. august? se mere på: www.hh-hestesportsklub.dk

Super dejlige hoppeplage efter A'Khan Z og Sam Sam sælges samt 2 års hoppeplag efter Aston (nye billeder

0
0
Svar på denne tråd

onassis
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 10:36

Tak Trine. Onassis ser ud til at være et rigtigt godt bud, sjovt at føllene på hjemmesiden også har Donnavan på morsiden som min hoppe.

Jeg tror ikke hun bliver sat i fol i år, er i tænkebox i øjeblikket, da den ene dyrlæge siger, at hun godt kan tåle at komme i fol, en anden dyrlæge mener at det ville være for risicabelt pga. brok.

Men hvad pokker skal jeg stille op med sådan en hest? Hun bliver nok meget svær at sælge, det er uvist, hvor meget hun kommer til at tåle rent ridemæssigt. Og så kan jeg lige så godt beholde hende, da jeg økónomisk ikke for noget ud at sælge hende. Da hun ellers har det godt, vil forsikringen højst sandsynligt ikke ""tage" hende, forståeligt nok. Jeg havde ellers planer om at skære ned i hestehold, og så kun beholde min vallak til selv at ride på.

Det er sku´ træls at stå med sådan en hest . Men lige nu tror jeg hun bliver tilredet i efteråret, redet i vinter, (evt. lånt ud) og hvis hun stadig har det godt, bliver hun sat i fol til foråret.

Nå, skulle lige ud med mine beklagelser...

Vh Louise

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider