Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Svag brunst selvom ifol
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 12:40

Ja som overskriften siger kan en hoppe så godt have en svag brunst i starten af hendes drægtighed??

Hilsen

0
0
Svar på denne tråd

Ja det kan den sagtens...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 12:51
...

Knabstruppere forever !!
0
0
Svar på denne tråd

Nå okay :)
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 13:00

Nå okay det var godt :)

Var lige ved at blive nervøs

Men tror nu jeg får dyrlæge ud og tjekker alligevel i morgen for hvis hun ikke er i fol længere skal hun jo afsted til hingst igen :P

Hilsen

0
0
Svar på denne tråd

mere regel end undtagelse
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 16:53

Jeg har ihvertfald efterhånden fundet ud af at det er helt normalt. 2 af mine 4 hopper gør det selvom de er drægtige. Den ene viser ikke bare en svag brunst - men så meget at vi tror hun ikke er drægtig - og hingsten må gerne komme hen og snuse og det hele - men det øjeblik han springer - så får han et par baghove.. Sådan en strid harpe.

Så de kan være svære at blive kloge på indtil man kender sine hopper 100 %

STALD LAUGE -
-sorte fuldblodsarabere, pintoarabere samt en lille kåret pintohingst.

- nu også med den sorte ox-hingst Falkhan Expresso.

www.staldlauge.dk

OX-hoppe sælges - ifolet med Falkhan Expresso

0
0
Svar på denne tråd

ja det kan de
Forfatter: 
Dato:  16-07-2006 22:50

hej !!!

har selv stået i samme situation, dog kom hoppen i voldsom brunst, den varede dog kun 3 dage og vi besluttede derfor at scanne hende og jeps den er ok, der er føl i maven, dder er ingen der har sagt det skulle være nemt .

hilsen carina

gude smuk fuldblods araber tilbyder bedækning i sæsonen 2006 tjek min præsentation for billeder
0
0
Svar på denne tråd

brunst..
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 10:33

Min hoppe binkede og havde en lille smule mørke rødt snask bag i ca. hver 3. uge under hele drægtigheden.

Det var tydeligt det ikke var en rigtig brunst, men alligevel små tegn.

Uddannet dyrekinesiolog og hestemassør
0
0
Svar på denne tråd

Snøft...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 16:48

Øv bøv og sur numse... dyrlægen har lige været ude og scanne hende og der var intet foster at se Hun scannede hende enda 2 gange for at være sikker men der var ingenting... øv bøv..

Så må hun gerne snart komme i en ordentlig brust (det jeg skrev om forleden var kun den ene dag og hun stod bare og blinkede ude på folden da hingsten der stod et par folde væk vrinskede) så hun kan komme afsted igen og så må vi bare håbe på gevinst denne gang...

Hilsen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider