Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Ny hest Pallex af ulstrup
Forfatter: 
Dato:  14-07-2006 09:46

Igår fik jeg ny hest :)

Det er en 3 års hoppe efter Pallex af Ulstrup MF: Møllevangs Orkan. Hun er avlet af Arne Sørensen, som har hendes far Pallex af Ulstrup.

Jeg kunne godt tænke mig at se billeder af Pallex af Ulstrup og Møllevangs Orkan, jeg vil også gerne se afkom efter dem.

Her er skønheden Tamara Hedegaard

Hun er meget ufærdig at se på, så hun kommer først til kåring næste år.

Jeg synes selv hun er superskøn, hvad synes i? :)

0
0
Svar på denne tråd

jeg synes
Forfatter: 
Dato:  14-07-2006 09:54

hun ser super lækker ud!

Jeg glæder mig til at se vidunderet live!

Ved du hvor jeg kan købe en koboltblå forår/sommerjakke, figursyet?

-så vær sød at sende en besked til mig...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-07-2006 10:27

Hej Tanja

Tillykke med din nye hest ..Hun ser faktisk rigtig godt ud,hende kan du være stolt af. På min hjemmeside er et link til en adrasse hvor du kan lave et stam træ over hende. Når du er kommet ind på selve siden prøver du at skrive hendes fars navn, jeg er næsten sikker på der kommer en masse frem og måske også billder.

Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl

Linel med begge føl er kommet på hjemmesiden.

0
0
Svar på denne tråd

Stort tillykke med
Forfatter: 
Dato:  14-07-2006 11:44

din nye hest Tanja.

Den ser altså bare underskøn dejlig ud.

God sommer

Hilsen Jette

0
0
Svar på denne tråd

Endnu engang tillykke
Forfatter: 
Dato:  14-07-2006 11:51

Jeg havde ikke lige set du havde lavet denne tråd. Men stort tillykke igen med hende, hun ser godt nok lækker ud.

I det oldenborg blad, hvor der er bedækningsannoncer i, er der i hvert fald et billed af Pallex, hvis du ikke har set det.

I den anden tråd, hvor du viste hende frem, har jeg stillet dig et par spørgsmål, men jeg kan jo lige skrive dem her også, hvis det er du ikke kigger i den anden.

Har han mange hopper ham Arne??? Kunne nemlig godt tænke mig en renstammet hoppe på et tidspunkt, så måske man skulle kigge oppe hos ham. Er din renstammet??? Hvad prisleje ligger han i deroppe? Du behøver ikke fortælle hvad du har givet for din, bare om priserne er høje eller lave. Synes nemlig ind i mellem priserne på oldenborgen er blevet skyhøje. Skal hun stilles til kåring???

Karina

Citat Kons. J. Finderup fra LR:
"Husk, at der er store chancer for at få et godt afkom på gode moderdyr, og at de gode moderdyr er en afgørende forskel mellem mulig succes og fiasko"
0
0
Svar på denne tråd

Hold fast
Forfatter: 
Dato:  14-07-2006 11:58

Jeg så så ikke lige det du havde skrevet til sidst. Hun skal kåres til næste år, kan jeg se...

Karina

Citat Kons. J. Finderup fra LR:
"Husk, at der er store chancer for at få et godt afkom på gode moderdyr, og at de gode moderdyr er en afgørende forskel mellem mulig succes og fiasko"
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  14-07-2006 12:26

Hvor er hun da bare smuk at se på.

MVH Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Arne er
Forfatter: 
Dato:  14-07-2006 15:06

Karina: :)

Jeg har købt Tamara hos Arne Sørensen. han er utrolig fair med prisen. Jeg synes ikke jeg har betalt for meget for hende, jeg synes priserne er lave. jeg ville ikke engang være bekendt at prutte om prisen, fordi jeg synes den var så fair.

Arne har en enkelt 3 års hoppe tilbage, som er til salg. Hun er efter Carus, og mf er Cæsar.

Jeg tror jeg kårer Tamara næste år, hvis hun ser pæn ud der :) lige nu er hun meget splejset og vokser en masse endnu.

Tak for roserne til min lille nye hest :) jeg synes hun er megaskøn, og så er det jo rart at blive bekræftet i det :)

Helle : jeg prøver at tjecke dit link senere :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider