Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Night effekt?
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 09:31

Nogen der kender noget til ham og evt. afkom?

Så vidt jeg har kunnet spotte har han kun ca. 23 afkom og nedarver hovedsagligt sort og så laver han vist mange hingsteføl.

Men hvad med f.eks. højde? Han er jo ikke så høj.

Mvh.

Trine

0
0
Svar på denne tråd

Hej trine
Forfatter: 
Dato:  13-07-2006 13:24

Jeg har redet Night Effekt nede hos Niels og Irene. Han er bare en rigtig rigtig dejlig hingst som helt klart har potientiale indenfor springningen. Han er super dejlig at have med at gøre i stalden og på banen.

Jeg har en veninde som har et føl efter ham og det er bare lækkert siger jeg dig! Hoppen er vist 87½ % eller sådan i noget i den stil. Hingsten har tilført lethed gang og smidighed. Størrelsesmæssigt tror jeg han avler rimelig stort.

Ellers så ring daog få en snak med Irene. Det er søde mennesker som gerne vil snakke.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har samme
Forfatter: 
Dato:  13-07-2006 13:46

opfattelse som Kathrine.

Da jeg var oppe og besøge Niels og Irene, fik jeg lov til at hilse på Bassen. Og han er bare så dejlig.

Dejlig frisk. Han stod på staldgangen, mens Irene var ved at børste ham og når vi stod og kiggede på ham, så tiggede han om vi ikke nok lige vil komme hen og klø ham.

Jeg overveje at bruge ham istedet for den hingst jeg brugte sidste år. Fordi han netop i mine øjne er en super dejlig hingst på alle områder.

Kathrine: det måtte have været en fornøjelse at ride ham, kunne godt forestille mig han kunne være lidt overivrig i ridningen.

Mvh. Lotte

"Oldenborg heste kan og vil"

Rigtig dejlig oldenborger til salg - tjek denne hjemmeside www.123hjemmeside.dk/stald_miller

0
0
Svar på denne tråd

Hmm ved at
Forfatter: 
Dato:  14-07-2006 23:31
Jeg ved kun at han er sort, oldenborg hingst! Og at Daniel Cassøe Jakobsen rider på ham fortiden!

- En rigtig rytter rider Holstener -

Rigtig heste er ikke røde, rigtige heste er Holstenere

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider