Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

liste over pirathingste
Forfatter: 
Dato:  07-07-2006 12:24
jeg mener at ha set et indlæg om en liste over pirathingste, er der nogen der kan huske adressen på denne liste, eller kan linke til den...?
0
0
Svar på denne tråd

? link...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2006 12:27

næh,jeg kan ikke huske det direkte link, men tråden blev oprettet i 04, og siden er senere nedlagt, så linket ikke længere virker.

Så der er desværre ikke meget hjælp at hente...

Årsagen er vist nok, så vidt jeg kunne læse ud af tråden, at hende der oprettede siden, har fået sin hingst avlsgodkendt...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-07-2006 15:08

Prøv evt at se siden F.U.H.A

Foreningen for ukårede hestes afkom. Kan ikke huske web adr, men du kan evt søge den på Google eller jubii. Der var ihvertfald sådan en liste før i tiden

Mvh Kit

Bedækning tilbydes af super lækker hingst efter "Olympic Ferro" (vundet OL sølv for hold til Holland med højeste point) og med "Castro" som morfar (elite hingst i DV)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-07-2006 16:21

Her er linket, hvis jeg har gjordt det rigtigt.

www.heste-nettet.dk/fo...808/26808/

Knuzz M

JEG RIDER OGSÅ TRAVHEST

EN GOD HEST KENDES IKKE PÅ STAMTAVLEN,
MEN PÅ DET DER ER MELLEM ØRENE
0
0
Svar på denne tråd

Siden er LUKKET
Forfatter: 
Dato:  08-07-2006 05:27

Dette har jeg også været inde og skrive i den tråd der er linket til:

Kan se at I prøver at finde en gammel side som jeg har lavet.

Siden blev nedlagt i 2005, da jeg nu selv er avler af welsh med papir.

Jeg nedlagde siden da jeg ikke vil holde en side for ukårede hingste når jeg selv avler med papir.

Min palominohoppe var på sidens opstart ifolet med min dengang egen holstener og derfor lavede jeg den.

Nu er jeg som CharlotteGC skriver længere oppe selv ejer af en kåret hingst og derfor kommer siden ikke op igen med mig som webmaster.

Håber det forklarer.

Hilsen Linda og hendes heste
Avl af Welsh sec. A + F
Kåret Welsh mountainhingst tilbydes til avl.
Stutteri Noerrelide
0
0
Svar på denne tråd

Matador
Forfatter: 
Dato:  08-07-2006 11:09

Ingen sure miner fra min side, men jeg undre mig. Synes selv at reglen måske var lidt hård. "Livslang udelukkelse"

Jeg havde simpelthen forstået det sådan, at havde man engang rodet med piratavl, var ikke velkommen i avlsforeninger nogensinde igen.

Det var en tråd, der tidliger var oppe . Om bl.a. Britta med FRH'en Tabasco. Og der blev det da udlagt som om, hun af den grund aldrig kunne være med igen.

OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg)
Og nu med pintmoor-stutteri.
Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider