Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Så kommer dyrlægen til Lichi igen
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 08:42

Der er noget helt galt og jeg er alvorlig bekymret..-.

Det som skulle være en trykning i sålen er ikke gået væk og hun er nu også halt på et bagben.. Flot diagnose

Det er noget andet.. Noget der ikke er særlig godt.. Følsyge, herpes, slinger... Puha der går mange tanker igennem hovedet...

Dyrlægen kommer her kl 12.00 og så tager vi den store tur, for nu skal de simpelthen finde ud af, hvad der er galt med min baby..

Det kan ikke være vokseværk, der invaliderer hende på den måde..

Ingen hævet led og appetitten og humøret fejler heller ingenting.. Hvad søren er der galt med min baby

Bitches
have more fun
www.wimp.com/dogscompilation/
Får smilet frem.

0
0
Svar på denne tråd

stakkels lille pus
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 08:52

håber i finder ud af hvad der er med hende.

Så der kan gøres noget.

held og lykke og go bedring

hilsen Linda

en positiv indstilling virker altid

{>

kjoler sælges:harrigsheste.com/index...joler.html

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 09:03

Stop stop stop!

Det er ikke følsyge! og rimeligvis heller ikke noget af det andet du beskriver.

Har du haft smed til hende fornylig! Tjek hende for hovbylder, det er ikke ualmindeligt at der kan opstå eks. 1-2 uger efter smeden har været der - og er man rigtig "heldig" kan det ramme mere end en hov - og de kan bare blive stokhalte af det!

Op med næbbet, det er sikkert ikke noget alvorligt - vi krydser fingre for dig og baby!

Mvh

Tina V.

Hvor fornuften sparker troen ud, smutter overtroen ind ad bagdøren

www.stutteri-moelleaaen.dk/

Dejlig rød hingsteplag på 14 mdr. sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Ja rolig nu
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 09:37

Vi var igennem fuldstændig det samme i foråret med vores 1 års plag, han blev også pludselig stokhalt.

Den helt store dyrlægeundersøgelse gik i gang, og hans vurdering var vokseværk, fordi han ikke kunne finde andet.

Men det viste sig også at være en hovbyld, faktisk havde han haft to kunne smeden se.

Held og lykke med hende.

Mvh Jytte

Stald Topclass.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 09:45

Hej hej

jeg ville også lade smeden undersøge hende godt og grundigt.

jeg tror den kan være ømtået, hovbylder.eller for kort hovet, det er det mange der bliver, her hvor det er så tørt.

Held og lykke

Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl

Linel med begge føl er kommet på hjemmesiden.

0
0
Svar på denne tråd

Lille Lichi
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 10:25
Det er da surt at hun døjer sådan med benene! Hvor længe har det varet nu? For min Helios var som 2 mdr skiftevis halt på alle 4 ben i en uges tid, og blev tjekket for ALT, af både dyrlæge og smed, og det var altså vokseværk, og han var altså MEGET halt, men det gik over igen, og der har intet været siden. Så de kan altså var ret invaliderede af det... Håber i finder ud af hvad der er galt med den lille smukke dame!!!

Med venlig hilsen Pernille
:-D
0
0
Svar på denne tråd

Jeg krydser...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 11:57

..for jer :-)

Uha - det er aldrig sjovt at stå i sådan en situation..

Mvh Mette..
www.newforest.dk
Vær med til at tale dyrenes sag!
Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
0
0
Svar på denne tråd

Hvad sagde
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 21:07

dyrlægen til lille Lichi???

Louise
Veni vidi vici Jeg kom, jeg så og jeg sejrede

Hellere lykkelig af dumhed end klog af skade.

At undre sig over noget er hjernens første skridt mod opdagelse
0
0
Svar på denne tråd

Formentlig
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 07:43

Mit gæt er også vokseværk - det tyder det på når det er forskellligt hvilket ben hun er halt på. Det er der RIGTIG mange føl og plage der får i perioder. Men så længe hun er frisk og spiser osv - behøver du ihvertfald ikke bekymre dig om føl-syge.

Held og lykke

STALD LAUGE -
-sorte fuldblodsarabere, pintoarabere samt en lille kåret pintohingst.

- nu også med den sorte ox-hingst Falkhan Expresso.

www.staldlauge.dk

OX-hoppe sælges - ifolet med Falkhan Expresso

0
0
Svar på denne tråd

Nen Nej Nej
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 12:11

Ingen af jer gættede desværre rigtig.

Lille Lichi er FORFANGEN ..

Endnu et slag af de store.. jeg brød fuldstændig sammen - heldigvis var det min dejlige dyrlæge gennem mange mange år, med meget brede skuldre, der var hos mig..

Boksro, ingen græs, smertestillende, filing af tåen, køleler til alle benene... osv osv.

Jeg gik helt i sort og spurgte ham faktisk om vi skullle aflive hende, det mente han dog ikke endnu...

Lichi er forfangen på alle 4 ben og har rigtig ondt.

Der er blevet lavet en fold på 7x7 m som er fyldt med spåner og halm, der står limer og Lichi så... og skal stå der den næste måned..

Det var bare så vigtigt for mig, at de blev ude ved de andre for ellers kan limer ikke klare det psykisk..

De får tørt hø ad libitum og ja...

Hun ligger ned hele tiden...

Rejser sig og drikker, spiser lidt hø og ligger sig igen..

Er det godt hun ligger ?

Eller burde hun hellere stå og bore hovene ned i bunden ?

Bitches
have more fun
Får smilet frem.

0
0
Svar på denne tråd

ÅHHH NEJ !!
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 12:17

Hvordan kan det dog gå til med et føl ?

Det synes jeg godt nok lyder mærkeligt..

Men hold da op det er forfærdeligt, det er jo en forfærdelig sygdom. Jeg kan godt forstå du gik helt i sort.. puha

God bedring og pøj pøj til den lille

Uddannet dyrekinesiolog og hestemassør
0
0
Svar på denne tråd

forfangen
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 12:20

Åh nej dog, det var ikke gode nyheder

Jeg har aldrig hørt om at et føl kan blive forfangen.

Hvad er det kommet af?

Håber på det bedste!! God bedrig til lille Lichi!!

Venligst Lone

0
0
Svar på denne tråd

min dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 12:26

har praktiseret i godt 30 år nu og har kun set to forfangne føl i den tid.. Det ene var et 6 ugers gammelt føl i Søndags og det andet er lille Lichi..

De bliver forfangne af det samme som de store - GRÆS...

At klimaet har ændret sig her i DK gør, at græsset simpelthen er farligt for hestemaver efterhånden..

For nogle år siden så man som hovedregel de "små tykke ponyer" bliver forfangen.. Nu er der ligeså mange DVér, fuldblods osv...

Da han havde vagt i Søndags var han ude til 16 forfangne heste hvor en af dem så var det første føl..

Pas på derude...

Bitches
have more fun
Får smilet frem.

0
0
Svar på denne tråd

Årh det er jeg
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 12:39
godt nok ked af at høre Stakkels lille Lichi Jeg krydser fingre for hende og held og lykke til dig, puha hvor er det altså synd:(

*Stald Smedegaard*
Dansk oldenborg Avl

0
0
Svar på denne tråd

Åh nej
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 12:50

hvor er det forfærdeligt , stakkels lille trold.

At hun ligger meget ned er tegn på at hun har ondt og jeg tror ikke at du skal tvinge hende til at stå for meget...

Åh hvor jeg håber at hun kommer sig så godt som de nu kan når de har været forfangende.

Louise
Veni vidi vici Jeg kom, jeg så og jeg sejrede

Hellere lykkelig af dumhed end klog af skade.

At undre sig over noget er hjernens første skridt mod opdagelse
0
0
Svar på denne tråd

Åh nej
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 17:11

hvor er det trist at høre.

Håber hun kommer sig.

Var det samme dyrlæge du havde ude første gang?

Det er en trist start på et langt liv for hende. Men jeg krydser alt hvad jeg kan for at hun kommer sig.

Stor krammer herfra og healende tanker

0
0
Svar på denne tråd

det var da synd
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 17:35

Hej

Du må endelig ikke stoppe helt med at fodre på hende, køb noget slobber/mash fra enten hippolyt eller Pavo det er et foder der skal blandes med varmy vand, men det opsuger alle gift stofferne, hestene plejer at elske det, vi fodre vores hingst med det til dagligf da det også giver en flot pels.

Men hvis du stopper helt med at fodre, får hun bare en mere sart mave med tiden, og det ville da være rigtigt kedeligt.

Mvh Trine

0
0
Svar på denne tråd

Alfa og omega i forfangenheds
Forfatter: 
Dato:  05-07-2006 23:49
forebyggelse OG behandling er at få stabiliseret tarmfloraen og deraf kommer det gamle råd om halm og vand (til at suge toxiner ud af systemet).
NU er der heldigvis bedre måder at gøre det på
* godt hø, helst fra marker med så lidt rajgræs som muligt - enghø med mange græssorter og urter i, timothe osv...Vi har netop sået en mark med SOLFAXI græs og flere er begyndt på det samme.
* roepiller, roepiller og atter roepiller
* Lucerne hvis der er behov for mere protein, olie hvis behov for flere kalorier (FE)
* god vitamin-mineralblanding med nok kobber, nok selen, nok mineraler
* tarmflorastøtte, giv gerne een slags i to-tre uger, så en anden - eksemplevis YSY, Bio-mos etc
* mælkebøtteblade er OK grønt, ingen fruktaner i dem

Senere:
* langt gammelt græs også meget bedre end kort, nedbidt græs

Fysisk behandling med
* NEDKØLING - på den ene eller anden måde, hvis der er vandspiltov på stedet, så lad mor og barn stå der nogle timer flere gange dagligt. Ellers findes kølestøvler at leje på Barthahus eller du kan komme herned med dem - vi har en SØ hun kan stå i og der kan laves en sygefold med halvt sø, halvt spåner inde i samme fold som de andre hopper med føl og du kan slå telt op og passe på hende...der er endda også træer og læ/skygge på den ene side af søen.
* Blød bund (sand, spåner (strengt taget ville et område med våde spåner vel virke som kølestøvler ?? eller køleler/ kølepakker på hovene og strømper udenpå når hun ligger meget ned)

Dyrlæge selvfølgelig...

SELV hvis der er slemme forandringer så KAN hoven vokse ud så det rettes op, men det kræver mindst to udvoksninger og smed Kurt Larsen i Hillerød kan hekse med den slags.
Jeg har set ham redde en hest hvor hovbenet VAR gået igennem sålen og hovleddet var blevet skævt...ikke nemt, ikke billigt, men muligt.Kurt opfinder den nødvendige behandling på stedet og han finder ALTID på noget.

Pøj-PØJ
Eva

Sorø:Undervisning i dressur med Pernille Gregoire Pedersen www.akademisk-ridning.dk også for ryttere udefra. Ridehus og nyrenoveret bane, tæt ved skov, super folde.
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 08:15
Hvis et hovben er gået igennem sålen er det altså ikke noget der kan rede den, og den har vild mange smerter..

0
0
Svar på denne tråd

lichi lichi lichi
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 09:05

Tusind tak for jeres respons alle sammen..

Hun står i mange spåner og halm og får nyhøstet hø fra rigtig god mark ad libitum..

Derud over giver jeg hende roepiller - speedy beet fra brogården.

YSY har jeg stående og vil straks give hende det også..

Vi har ikke vandspiltov på stedet - kun udendørs vaskeplads og der vil hun ikke stå stille og hun må ikke trækkes ud fra folden heller..

Jeg bruger køleler flere gange om dagen under og på hov og op ad ben helt til knæene..

Jeg ved ikke om det er et godt tegn, men når hun rejser sig, tager hun altså nogle ture der vil noget - bukkespring, stejl osv på det lille frimærke.. det må hun jo ikke, men...

Eva :

Jeg tænker meget seriøst over dit tilbud.. Det er et virkelig flot tilbud.

Bitches
have more fun
Får smilet frem.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 09:34

Din stakkel!

Sikke dog en redelighed!

Mon hun ville springe rundt, hvis hun havde ondt?... Forhåbentlig er det et godt tegn, at hun virker mere frisk!!!

En haveslange med koldt vand kan også køle en del, hvis hun da vil stå model til det.

Vi tænker meget på dig her i det jyske!

Knus

Tina V.

Hvor fornuften sparker troen ud, smutter overtroen ind ad bagdøren

www.stutteri-moelleaaen.dk/

Dejlig rød hingsteplag på 14 mdr. sælges.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 09:58

Hej hej

Du kan blande lidt jod i vandet, det gør at den holder benene koldere i længere tid..Jeg tror helt sikkert det er gode tegn hun springer rundt.Hvis du ikke kan mærke puls i benene mere er det væk.Brug evt. 1½ liters sodavand flasker til at køle med, det vil de tit bedre have som fra en slange..held og lykke.

0
0
Svar på denne tråd

Helle, jeg ved godt det ikke er
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 10:18

ALMINDELIGT at forsøge at redde en hest der er så medtaget, men Kurt Larsen har gjort det.

Jeg har SET da han beskar den, efter den ny sål var vokset ud og der VAR hul igennem den gamle sål.

Men den havde kunsthorn i massevis og han lavede også en kunstig sål mens den nye blev dannet- så jeg siger IKKE at det bare er noget man lige gør, men manden KAN altså lave næsten-mirakler og er jo ikke så langt fra Limelight.

Eva

Sorø:Undervisning i dressur med Pernille Gregoire Pedersen www.akademisk-ridning.dk også for ryttere udefra. Ridehus og nyrenoveret bane, tæt ved skov, super folde.
0
0
Svar på denne tråd

Så det jeg prøver at sige er såmænd bare
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 10:19

at jeg personligt ikke ville aflive en forfangen hest før Kurt havde vurderet den.

Eva

0
0
Svar på denne tråd

tror lige
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 12:13

jeg spankulerer ud og ser til min Harmonie...

sku da ikke gerne ske flere steder.

god bedring med dit bøllefrø

0
0
Svar på denne tråd

Sand sand
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 13:18

Der skal sand til i boksen. Det er bedst og køler mest og giver samtidig efter, så hoven ikke udsættes for tryk.

Du kan købe det hos bl.a. NCC, stamholmen 225, Hvidovre. Det koster ikke ret meget og kan transporteres på alm. autotrailer eller til nød i hestetrailer.

Sandet lægges i bunden af boksen og gennemvædes med vand.

Det er nemmere at håndtere end halm og spåner, og det kan genbruges senere - bare læg det i en bunke udenfor.

*** Små gule, der kan og vil - team Anton Romeo - vinder af Grand Prix 2006 ***

0
0
Svar på denne tråd

Stakkels Lichi
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 13:30
Ja jeg har godt nok heller aldrig hørt om et forfangen føl før, og så på 4 ben??? Det er godt nok volsomt, forstår ikke hvordan det kan lade sig gøre... Hvad siger dyrlægen mht prognose? Håber virkeligt at hun kommer sig hurtigt igen, den lille guldklump!!! Men du har da fået en masse gode råd af folk, jeg ved intet om forfangne heste, vil bare ønske jer held og lykke og krydse fingre for jer...

Med venlig hilsen Pernille
:-D
0
0
Svar på denne tråd

Se lige til de andre også
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 18:53

Hej Vic...

Ser du også til Frede ?

0
0
Svar på denne tråd

Du må ikke
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 19:11
give den nyslået hø hvis den er forfangen, saften er alt for stærkt i det. Det skal være "brændt" af inden og det tager ca 3 md. SÅ noget gammelt hø er bedst til den.
Jeg har en der blev forfangen af det sidste år, og vi kæmper stadig og skal nok nå målet, held og lykke med dit lille pus. Det er ikke sjov, det kender jeg alt til, desværre.

Mvh, Laila.

www.123hjemmeside.dk/Laibek

og se Bjerregårds Balder, og Aladdin.
0
0
Svar på denne tråd

Og hvad er det hø
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 19:30

lavet af for noget græs ?? der kan jo være masser af fruktaner i det ?? Især hvis det er lavet på den standard hesteblanding med masser af højtydende rajgræs.

Eva

0
0
Svar på denne tråd

åhh det ved jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  07-07-2006 07:28

Jeg må finde ud af, hvad for en blanding høet er..Jeg ved, at det blev høstet i forgårs.. Det er helt tørt og lysegult/lydegrønt..

Nu ved jeghvordan rajgræs ser ud og det er der ikke meget af - et par vildtfarende stængler i hver balle...

Lille LIchi har det faktisk lidt bedre og igår da dyrlægen var og aflive en anden akut mærkede han lige lidt på hende.. minimal puls - og det er da godt... Nu må vi se.. Hun er noget stivbenet om morgenen når hun skal have sit smertestillende..

Bitches
have more fun
Får smilet frem.

0
0
Svar på denne tråd

Smertestillende
Forfatter: 
Dato:  07-07-2006 09:36
Giver du kun smertestillende om morgenen vi fik at vide at Roselil skulle have både morgen og aften.
0
0
Svar på denne tråd

Ja.. ...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2006 09:45

Sådan har det også altid været i min verden...

Men dyrlægen udskrev metacam til mig, som kun skal gives en gang om dagen

Bitches
have more fun
Får smilet frem.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-07-2006 09:51

Held og lykke til dit lille føl, håber hun snart får det bedre.

Da jeg var barn havde jeg en gammel pony, som også blev meget forfangen. Dyrlægen var klar til at aflive hende, men så prøvede vi at skifte til en anden dyrlæge, som var den mest anerkendte heste-dyrlæge i området.

Han satte os til at koge hirsegrød, som så blev pakket i og omkring hovene med plastikposer. Ponyen kom sig helt, selvom den faktisk var 21 år på det tidspunkt.

I dag bruger man sikkert andre metoder - men det virkede i hvert fald dengang

Nu med baby Sebastian i armene

- men uden Athene hest

Se Sebastians hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/SebastianFBR

0
0
Svar på denne tråd

Åhh, nej...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2006 18:28

Min lille baby

HVor er jeg ked af det på dine vegne, søde... Øv, hvor er verdenen uretfærdig

Men det lyder da til, at det er gået lidt fremad, heldigvis da.

Hold mig endelig orinteret, eller ring, hvis du har behov for det

Knus Bimboe

En rigtig hest er en oldenborg.

Der hvor volden går ind, går forstanden ud.

0
0
Svar på denne tråd

Der går vidst
Forfatter: 
Dato:  08-07-2006 11:58

lidt bedre, men det er jo svært at sige, når jeg fylder hende med smertestillende lige så snart jeg ser hende..

Men hun tager nogle bukketure osv. og når hun går i spånerne, hvor de er dybest, ser det ud som om, at hun går helt normalt.

Bitches
have more fun
Får smilet frem.

0
0
Svar på denne tråd

limelight
Forfatter: 
Dato:  08-07-2006 23:23

øv øv øv hvor er det bare surt - ønsker lille Lichi rigtig god bedring!!

mvh. Heidi, High-Line, High Hope & Marzarin

Stutteri High

Afkom efter Blis DS 5040 efterlyses

Ære være Heklas minde - hun drog over regnbuebroen 21.06.2006, men hun vil altid bo i mit hjerte!

0
0
Svar på denne tråd

øv hvor surt...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2006 15:29

det er da synd for lille Lichi

men det lyder som om hun er på vej med det bedre :)

Love horse girl <3 is out ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Åh nej :-(
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 13:39

Hvad er det dog for en dårlig nyhed at læse :-(

Stakkels jer alle :-(

Jeg håber, at der er godt nyt :-)

Lad os høre :-)

De bedste tanker herfra :-)

Mvh Mette..
www.newforest.dk
Vær med til at tale dyrenes sag!
Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
0
0
Svar på denne tråd

der er mindre
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 20:06

puls - næsten ingenting og hun går fint rundt i det bløde, men jeg ved ikke.. Hun er jo påsmertestillende osv..

Håber det går den rigtige vej.

Bitches
have more fun
Får smilet frem.

0
0
Svar på denne tråd

Limelight
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 09:07

Det lyder da til det går fremad, hvad siger dyrlægen. Hvor længe skal hun være på smertestillende?

Åh hvor jeg dog håber at hun kommer sig helt, den lille charmetrold.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har lige snakket
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 10:41

med dyrlægen.. Både Jens og Nanna ( den store foderbog )..

Dejlige med gode dyrlæger..

Jeg skal prøve at give hende suregrow igen og tage hende af det smertestillende.

Hvis det stadig går godt uden smertestillende i et par dage, skal jeg gå nogle ture med hende og morhest og så måske efter weekenden må hun komme ud på fold igen - altså forfra med tilvænning 1/2 time osv...

Nanna Luthersen mener ikke reaktionen er grundet foder eller græs, men nærmere en form for en forgiftning ... Jeg skal ringe til hende på Lørdag igen..

Bitches
have more fun
Får smilet frem.

0
0
Svar på denne tråd

Held og lykke...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2006 10:49

Øv altså, hvor er det synd for det dejlige lille føl. Men det er da godt at høre at der er bedring (og et lille kip med flaget for at man har fundet frem til Metacam, så vi kan smertestille vores heste uden alt for mange bivirkninger..)

Du skal såmænd bare være glad for at hun var så fornuftig og lagde sig ned i starten - det aflaster jo benene fuldstændigt, så dygtig lille pige!

Og som andre har skrevet, så pas på med det nye hø det er stærkt! Har i ikke lidt hø fra sidste år liggende på loftet endnu, som du kan spæde op med???

Men mange gange held og lykke med hende!

Kristina

0
0
Svar på denne tråd

Lichi...hvordan går det ???
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 10:52

Hej Heidi,

Jeg er én af de mange der har fulgt med i hele forløbet omkring lille skønne Lichi

Hvordan går det med din lille pige...???

Jeg håber hun er kommet sig, og har det godt.

0
0
Svar på denne tråd

det går rigtig godt
Forfatter: 
Dato:  19-08-2006 10:36

Lille LIchi er hundrede procent på toppen igen.. Ingen men af noget som helst - glad, fræk og frejdig og ikke mindst RENGÅENDE

Bitches
have more fun
Får smilet frem.

0
0
Svar på denne tråd

Skønt!
Forfatter: 
Dato:  19-08-2006 12:48
Ej, hvor dejligt! Det er jeg rigtig glad for at høre! Jeg håber, det bliver ved med at gå fremad uden uheld mv.! :) :) :)

*Hvis forventningens glæde er den største, hvorfor må man så ikke glæde sig for tidligt?!* © VKH
Palomino/arabere: Ibriiz Arabians

Fuldblodsaraber sælges

Shalil udlånes

0
0
Svar på denne tråd

Armene op...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2006 14:27
JUBIII... hvor er det dog dejligt at høre. Har jo gået og været bekymret for vores alle sammens lille Lichi.

Mvh

Trine og Mr. Milan

Afkom efter Imagic PIH 50 søges.
Se her:
www.mrmilan.webbyen.dk/ under SØGES!!!

En pony er et barns drøm.

En hest er den voksnes eventyr.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider