Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

øv øv snydt for føl
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 23:55
Nu blir jeg nød til at spørge jer alle herinde.
min 15 årige dv var ifolet og fik lavet håndprøve efter 70 dage ca.
nu her i juni sku hun så fole. men ingen føl kom der.

dyrlægen kom ud og konstaterede at hun må have mistet føllet mellem 45 og 70 dage hene. hmmm
da jeg blev meget skuffet fik jeg ikk lige tænkt over hva der blev sagt før senere.

det stemmer jo ikk.
han har lavet forsikrings tjek på mine heste og sagt at det så fint ud med maven så sent som 2 mdr før hendes "foling"

så nu synes jeg bare det er for meget. hun havde aldrig været med føl og ved ikk om jeg tør igen.

jeg havde spurgt ham mange gange om det var normalt hun ikk var ret stor, og det mente han..

hva siger i?? jeg betalte jo anden rate for sæden og det sku jeg ikk ha gjort. og synes i jeg skal prøve igen. tror i hun ville ku holde til det??

Make the world a better place. Natasha
0
0
Svar på denne tråd

nyt føl
Forfatter: 
Dato:  02-07-2006 00:05

Hejsa ...

Umiddelbart ville jeg da mene, at hun godt kan tåle at blive ifolet igen. Hvis hun er i god form, og ellers er sund og rask, skulle der ikke være noget til hindrer for du prøver igen. Men ta en snak med en dyrlæge hvis du er i tvivl.

Jeg sender min dv hoppe til hingst om en uge - og hun er 21 år, og det har jeg fået grøn lys til.

0
0
Svar på denne tråd

mon jeg
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 00:32
skal jeg ha en undersøgelse på hende først måske??

0
0
Svar på denne tråd

???
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 07:27
nogen der kan fortælle lidt om jeg skal ha taget undersøgelser først?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider