Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

ikke interesseret
Forfatter: 
Dato:  22-04-2002 11:18
Hej alle sammen
Min hoppe er hos hingst for tiden, men hun viser ingen brunst og er absolut ikke interesseret i ham. Er der noget man kan gøre for at hjælpe hende. Hun er ude hver dag og er sund og rask.
Dem hun er oppe ved snakker om at få dyrlægen til at give hende noget, er der ikke andre metoder?
Når nu hun kommer hjem og forhåbentlig er i fol, hvor længe skal hun så have lov at gå uden ridning, for at fostret sidder godt fast?
Mvh.Mariannewww.subnet.bisbjerg.dk
0
0
Svar på denne tråd

Re: ikke interesseret
Forfatter: 
Dato:  22-04-2002 11:33
Hej Marianne!
Jeg brugte beta karotin fra Salvana til min hoppe sidste år, og det var altså effektivt til at gi en kraftig brunst, men der går så vidt jeg husker godt 10 dage fra du begynder, til det virker. Men prøv at søge på det, der har været skrevet en masse om det tidligere! Der er vidst osse andre der haft succes med andre lignende ting! Men ellers så står der noget om det på Salvanas hjemmeside
http://www.salvana.dk
Held og lykke!
Venligst Lone
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-04-2002 11:55
hej Marianne..
Hvor længe er det Belle har været hos hingsten? det er da ik så længe er det?
jeg mener der går omk. 3 uger mellem de kommer i brust.. og der imellem er de ikke interesserede.. men ellers må du jo få en dyrlæge op og scanne hende for at se om der er et æg ved at være klart..
og ellers mener jeg man skal tage det med ro med dem i de først 90 dage... os derfor med det Rate betaling... (regner jeg da med..*S*) men jeg synes du skulle få en dyrlæge op, hvis der ik er sket noget inden for de 3 (mener jeg det er.. måske 4) uger...

VH. Ariann
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-04-2002 11:58
hej Marianne..
Hvor længe er det Belle har været hos hingsten? det er da ik så længe er det?
jeg mener der går omk. 3 uger mellem de kommer i brust.. og der imellem er de ikke interesserede.. men ellers må du jo få en dyrlæge op og scanne hende for at se om der er et æg ved at være klart..
og ellers mener jeg man skal tage det med ro med dem i de først 90 dage... os derfor med det Rate betaling... (regner jeg da med..*S*) men jeg synes du skulle få en dyrlæge op, hvis der ik er sket noget inden for de 3 (mener jeg det er.. måske 4) uger...

VH. Ariann
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider