Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

håndtering af 12dage gammelt føl
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 19:58

Ja Donna musen volder mig en del kvaler, hun er blevet stor og meget stærk.. hun syntes jeg er spændende men jeg kan ikke få lov til at røre hende... da jeg lige fangede hende og holdt om hende nød hun at blive kløet og syntes jeg var en skør sød hest..

men nu nej nej jeg skal bare lade hende være.. hun vender røven til og ser meget meget sur ud.

arghhh...hhh!

Hvad dælen gør man med sådan en lille fis.

Skal jeg være tålmodig, bare bruge tid på mor og lidt lade hende komme til mig ..

eller skal jeg fange hende , få tvunget den grime ( som hun kravler ud af på en mærkelig måde ) på og lære hende at jeg er sød.

Håber i kan komme med nogen fornuftige gode råd, der kommer madonna til gode .. Vi er ikke til stress og jag, så alt skal helst være stille og roligt. samtidig har vi al den tid i verden der skal til ;O) ja til smed om 4 uger hehe

0
0
Svar på denne tråd

tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 23:59

Hos mig plejer det ligeså stille at komme af sig selv. De er jo som regel nysgerrige de små, og pludselig en dag er den der bare (y).

Nu hjælper det jo også, når de bliver læsset nogle gange for at komme til hingst og sådan. Men jeg plejer ikke sådan at tvinge dem til at kunne li' mig ;-)

MVH
Trine

Super dejlige hoppeplage efter A'Khan Z og Sam Sam sælges samt 2 års hoppeplag efter Aston (nye billeder på præs)
0
0
Svar på denne tråd

ja det tror jeg du har ret i
Forfatter: 
Dato:  24-06-2006 02:08
Jeg har fornemmelsen af at jo mere jeg forsøger jo mindre vil hun.. Så jeg tror bare min taktik med at lade hende komme til mig fortsættes.. hun var meget interesseret da jeg snakkede med de andre føl og slet ikke brugte tid på hende.. så mon ikke det kommer..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider