Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hjælp til hingstevalg
Forfatter: 
Dato:  22-06-2006 11:18

Jeg vil gerne have sat min nuerhvervede fuldblodshoppe i fol - hun er 160 cm i stg, god skridt, ok trav med god haseaktion og rigtig god galop - hun er lidt varm rent temperementsmæssigt...min første tanke var Ulrich Z - men hvad synes i?

0
0
Svar på denne tråd

hovsa...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2006 11:39

i? endte vist på den forkerte side af billedet

Men jeg vil altså meget gerne høre jeres bud på hvilken hingst jeg skal vælge - det haseter jo snart lidt

0
0
Svar på denne tråd

slet ikke
Forfatter: 
Dato:  22-06-2006 13:59
Slet ikke nogen der vil hjælpe?
0
0
Svar på denne tråd

spring eller dressur
Forfatter: 
Dato:  22-06-2006 14:16

hvis du vælger ulrich gå rjeg ud fra at det er spring ???

Hvad skal afkommet - sælges eller gemmes ???

Jeg har selv valgt Don Juan på min ½-blods hoppe, og har da set en del fine carano og casir afkom på fuldblods hopper

Sælges : 1, 5 års frb. hoppe, 1 hingsteføl ´06 e. Armano. Se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

ja det skal
Forfatter: 
Dato:  22-06-2006 15:55
Være spring...og det bliver en beholder må tiden vise... Det kommer nok lidt an på om det bliver en hoppe eller en hingst...
0
0
Svar på denne tråd

hoppe...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2006 16:07

Kan se i anden tråd at hun endnu ikke er kåret - hvad med at få hende kåret i år, og så starte tidligere med ifolingen til næste år - jeg syntes personligt at det er forsent i år at starte...

Sælges : 1, 5 års frb. hoppe, 1 hingsteføl ´06 e. Armano. Se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Er det bedst?
Forfatter: 
Dato:  22-06-2006 16:48
Jeg troede egentlig at juli var ok...så giver det vel føl i juni, ikke? Kan hun ikke kåres hvis hun er i fol? Har allerede meldt hende til eksteriørkåringen i oktober:-)
0
0
Svar på denne tråd

Sent...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2006 17:40
Jeg vælger at springe i år over, da min hoppe først folede i lørdags. Sidste år folede hun 19.maj (efter at være kommet i fol i den sidste weekend i maj året før i andet forsøg). Så blev vhun bedækket 30 dage efter, men det lykkedes igen først i andet forsøg 8.juli. Jo det kan da gå an at få føl i juni (selvom det er træls stadig ikke at have fået hestene på døgnfold), men der er jo ingen garanti for, at hoppen kommer i fol i første forsøg. Eller at hoppen ikke går 3 uger over tid. Og lykkes det ikke i første forsøg bliver det noget sent plus hingstestationerne lukker til august (nogle allerede midt i juli andre først midt i august). Og skal hun ifoles hvert år, er det træls at få startet sent det første år, for så bliver det jo ved med at være sent hvert år.
0
0
Svar på denne tråd

nåh okay
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 07:54

Det er ikke meningen hun skal have føl hvert år - bare en enkelt gang - men i har nok ret i vi skal vente til næste år:-)

0
0
Svar på denne tråd

jo det kan den godt
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 14:31

Din hoppe kan sagtens kåres mens den er i fol. Det blev en af vores hopper Ulrich Z er et lækkert valg

Hilsen Louise

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider