|
|
| Synes der er rigtig mange hingstføl i år |
|
|
Hvad har du fået hingst eller hoppe føl?? Skriv det gerne i overskriften så regner jeg en procent ud (måske *gg*)
Vh Gitte mor til Tera 16 mdr.  .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| pt 1 hingst |
|
|
men to mangler stadig at se dagens lys 
Sælges : 1, 5 års frb. hoppe, 1 hingsteføl ´06 e. Armano. Se min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 3 ialt |
|
|
2 brogede pinto hoppeføl og et welsh cob hingsteføl. Marianne.
Bedækning tilbydes... 1 klasses welsh cob hingst -Menai Magic Prophet. Avlsgodkendt pintohingst kat 3-Fjordens Super Star.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 1 hingst, 1 hoppe |
|
|
En af hver herfra. 
*Hvis forventningens glæde er den største, hvorfor må man så ikke glæde sig for tidligt?!* © VKH Palomino/arabere: Ibriiz Arabians Sort 17" Free'n'Easy dressursadel sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 2 hingste |
| Forfatter:  |
Helle Wulff |
| Dato:  |
18-06-2006 23:01 |
|
har vi fået trods vi havde 2 hopper på bestilling - men de er super dejlige uanset. Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4 hopper og 2 hingste! |
|
|
Vi har i år fået 4 hoppeføl og bare to hingsteføl, havde ellers ønsket en masse hingste - men pyt når bare de er sunde og raske
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1 hoppeføl |
|
|
Udover mit eget hoppeføl har Marcant også fået 3 andre døtre i år (heriblandt Heidi Glisborgs) - men ingen sønner!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Tjae... |
|
|
..jeg har fået et hingsteføl men venter på føl nr. 2 (naturligvis et hoppeføl *GG*) Her er bassen "Al Waseef Estopa of tas"     Og han skal nok blive til noget...ligegyldigt hvem der køber ham..;o) Mvh.
OX Fuldblodsaraberheste m. UNIK int. Multi Champion afstamning sælges! - Super fair priser - høj kvalitet !!! Nye Fotos mv. på min præs.-opdateret d. 19/06 Bedækning tilbydes v/4 Hingste pt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
|
|
Vi har fået 2 DV føl, 1 hingsteføl og 1 hoppeføl.
Mvh Jytte Stald Topclass.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 til 1... |
Anneksgård |
19-06-2006 06:30 |
|
Vi har fået 2 oldenborg hoppeføl efter Continental OLH (til salg) og 1 DV hingsteføl efter Blue Hors Romanov (til salg)- læs mere på vores hjemmeside ved at klikke her
Opstaldning i Nordsjælland Akademisk underviser tilknyttet Moderne dressur berider tilknyttet Gode faciliteter Hestevelfærd i fokus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hoppeføl. |
|
|
Vi har fåer et stk hoppeføl. 
Hilsen Carina
Hesten skal være din medspiller, ikke din modspiller. Sørg for at din hest går glad på arbejde hver dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 1 stk hingst |
|
|
Med en ven deles minderne fra i går, glæden fra i dag, og håbet for i morgen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hingsteføl |
|
|
1 stk hingsteføl født lørdag aften. Her knap ti timer gammel:  Navneforslag modtages gerne. Mor Sarkira (Viola Bakkely), far Loudini. Jeg har tænkt på Saviola i disse VM-tider, men ved ikke, om det bliver for piget? Det navn var Kira tæt på at få istedet for Viola (hendes m,mm og mmm starter alle med S)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| to drengerøve |
|
|
er det blevet til her.. af DV´er .. jeg synes nu at det er et hoppeføl iår..
Ædelt hingsteføl fra 2006 sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hingsteføl |
|
|
blev til til her, men vi venter jo et føl mere i August, det må så gerne blive en lille smuk dame..  kh miriam
Frieserstald Birkely
www.123hjemmeside.dk/f...ld-bi Kom og hils på mig og min to års frieserhoppe Mara til Landsskuet i Herning i år. Der kommer over 20 Friesere fra nær og fjern!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hingst |
|
|
1 stk helplettet - vidunderlig hingstebasse... Milla
Bobby McGee XX - Elsket og savnet Sheila af Frøsanggård - Himlen har fået en ny smuk stjerne...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi har fået |
Linda & Shetterne |
19-06-2006 09:32 |
|
1 hoppeføl og 1 hingsteføl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1 hingsteføl |
Pernille Sørensen |
19-06-2006 09:37 |
|
 Og en dejlig en af slagsen. en lille quarter basse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 1 hoppeføl |
TrineH |
19-06-2006 10:19 |
|
1 hoppeføl. Efter Alicante. Trine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DitteH |
|
|
Det kan sådan en lille fin mand da ikke hedde.. Det er da et pige navn.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 1 stk. hoppeføl |
|
|
som overskriften siger, har jeg fået 1 stk. hoppeføl efter prosper ox Anne hansen/ picata arabians
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke færdig med folingerne |
|
|
Men indtil nu 1 hingseføl 2 hoppeføl mvh. Merete
Shetlænder hingsteføl sælges til lev. medio. okt. 700 kr. Shetlænder hoppe sælges foler sidst i maj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 hopper og 1 hingst |
|
|
Har i år fået et hingsteføl : Pinto/Trakehner Og 2 hoppeføl : "Pintmoor" altså Pinto/Dartmoor. Trakehner hoppeføl. (Hun måtte desværre aflives igår kun 3 dage gammel, født 3 uger før tid.) Vores Pintohingst Indy Star er indtil videre i år far til 8 hoppeføl og 3 hingsteføl.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 2 x hoppeføl |
MasterJ |
19-06-2006 11:28 |
|
Vi har i år fået 2 stk hoppeføl - som vi havde bestilt.
Stutteri Sødal. Kåret Miniaturehingst står til avlsbenyttelse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hoppeføl |
|
|
Jeg har fået et DV-hoppeføl Så er vi med i statetikken  Jakobine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 3 Ialt |
|
|
2 Hingste og 1 hoppe Det er dem jeg hjælper min mor med, se billeder på pressentation 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hoppeføl |
|
|
i år fik jeg hoppeføl og venter endnu et føl sidst på måneden. dsp efter Kilimanjaro 
rigtige ponymødre har intet andet liv klub for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner STÜBBEN REX DRESS.SALG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Ved ikke endnu.. |
|
|
Min veninde har lige fået det dejligste hingsteføl e. BH. Don Romantic. Et billed af ham.  Og jeg venter stadig på mit føl. Mvh. Bolette
Hingsteplag e. BH. Romanov & RDH hoppe e. Diamant DVE 425 til salg Læs mere på min hjemmeside www.stald-westphal.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hingste føl |
|
|
jeg har fået et dejligt hingste føl efter Romanov..
Nu med Skovborgs Romadinov!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| et hingsteføl |
Hanne Ravn |
19-06-2006 20:22 |
|
Har vi fået indtil vidre. Mangler et føl endnu, som skulle komme en af dagene! Hilsen Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 2 stk hoppeføl |
søs |
19-06-2006 23:07 |
|
mvh charlotte 
AVLSHINGST STÅR TIL AFBENYTNING WELSH MOUNTAIN. HOPE DAFYDD. KÅRET I 2 KL.A
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et af hvert ;) |
|
|
Jeg har fået et fuldblodsaraberføl og så har jeg købt mig til et buckskinbroget pintoaraberhingsteføl (det var godt nok langt det ord )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| STATUS.. |
|
|
indtil videre er der foreløbig følgende: 52 hoppeføl 50 hingsteføl... så det er ret tæt på..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hingste føl |
tobkat |
20-06-2006 14:24 |
|
et super skønt hingste føl har vores frieser hoppe givet os 
RIGTIG KVINDER RIDER FRIESER HVER DAG!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 1 stk hoppe |
|
|
vi har ind til vidre fået 1 hoppeføl (oldenborg) og vores pinto hoppe har termin i dag og står i sin boks med et meget stort yver her i aften... Så der håber jeg virkelig på et broget hoppeføl der kan overtage mors plads som avlshoppe når den tid kommer... Christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hos os 3 hoppeføl og 1 hingst |
JLykke |
21-06-2006 10:25 |
|
så pigerne hygger sig max sammen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 3 stk hingsteføl her |
Eva Lydeking-Olsen |
21-06-2006 17:01 |
|
2 lipizzanere og en mere. Eva
Sorø:Undervisning i dressur med Pernille Gregoire Pedersen www.akademisk-ridning.dk også for ryttere udefra. Ridehus og nyrenoveret bane, tæt ved skov, super folde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 2 drenge og 1 pige |
|
|
alle til salg Graversgaards Le Mans  Graversgaards Redina  Graversgaards Diablo 
Se salgs heste på www.stutteri-graversgaard.dk MVH. Anne Merete Bedækning ved welsh sec. A tilbyd Border collie hvalpe sælges, efter meget gode forældre, der avler gode konkurrence hunde, se min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 50/50.. |
Trine Hansen |
22-06-2006 07:50 |
|
på vores miniature har vi fået to hoppeføl og to hingsteføl, desværre mistede vi det ene hingsteføl, kørt efter folingen. Mvh Trine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
|
|
fået 1 hoppeføl Teglholmens Sahara...  Og venter i spænding på den sidste, der skal komme her en af dagene, har på fornemmelsen af, at det bliver en hingst bare for at være på tværs, det skal jo ikke være nemt  Tina
Bokse ledige på amager lige ned til vandet og op til skoven send mig en mail hvis du er interesseret...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 hingsteføl + 1 hoppe |
moerkbak |
23-06-2006 05:46 |
|
Der er faldet 6 hingste og en hoppe efter vores hingst Mørkbak´s Aslan pih 41. Sidste år var der klar overvægt af hopper mvh ole
Det gør ikke noget med lidt kulør
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hingsteføl |
Hoejdal |
23-06-2006 11:53 |
|
Jeg fik et hingsteføl på min dejlige sorte ox araber,som skal sælges til efteråret
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi er... |
|
|
indtil videre blevet beriget med 1 stk hoppeføl, 2 stk hingsteføl og én hoppe mangler at fole.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 1 stk hoppe føl |
|
|
Ja jeg har fået et stk brunbroget hoppeføl. Sund og så sød... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 hopper og 1 hingst |
|
|
Vi har fået: DV hoppeføl efter Heartbeat Pinto hingsteføl efter Play Back Shetlænder hoppeføl efter Piraat Liebas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et marts-født |
S.B. |
24-06-2006 13:28 |
|
 hoppeføl - Hera Bredager E/ Hector x - Møllegaards Sinalco.. S.B.
Lille shetlænder / Miniature søges til selskab. Udseende er underordnet, bare den er sød, sund og rask.... Hvorfor fodre på en hest - når du kan ride på en DSP pony ? www.stutteribredager.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Endnu et hoppe føl |
|
|
Så kom Rappes føl til verden, her til morgen stod et tørt og varmt hoppeføl i Rappes boks skønheden er døbt Athene. Hun er dps efter Closters showmanII Rappe er jo udlånt til Tanja så jeg må vente en rum tid før jeg kan få min baby hjem. 
rigtige ponymødre har intet andet liv klub for manipulerende, talentløse ponymødre, der tvinger deres uskyldige børn til at opfylde deres egne ambitioner PREGNAMARE SÆLGES, gravidtest til hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| En af hver |
Kirstine K-M |
24-06-2006 17:48 |
|
1 hingst efter Carson Ask og 1 hoppe efter Quidam's Rubin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 2 x hoppeføl |
Tanja Jensen |
26-06-2006 03:05 |
|
Ja, hos os kom der to skønne hoppeføl - et sabino/skimlet og et rødbroget.  Vi er helt tilfredse med det resultat 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| To hingste |
|
|
Oldenborg og pinto/dartmoor.
OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg) Og nu med pintmoor-stutteri. Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| to hopper |
MetteC |
26-06-2006 11:11 |
|
til os i år 
Mvh Mette C Mor til Anne født 22-07-04 & Marie født 07-04-06 28 dage til min dejlige Goldie kommer hjem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| STATUS IGEN |
|
|
så har jeg igen lavet en opstælling og det er ret sjovt... hingsteføl: 76 Hoppeføl: 80 så der er stadig flest hoppeføl... men stadig tæt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1 hingsteføl |
|
|
Så vil jeg da lige føje en hingst til statestikken Knuzz M
JEG RIDER OGSÅ TRAVHEST EN GOD HEST KENDES IKKE PÅ STAMTAVLEN, MEN PÅ DET DER ER MELLEM ØRENE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|