Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hvad stiller man op
Forfatter: 
Dato:  16-06-2006 13:16

når ens føl ligesom vinkler forknæet udad?

Fra siden ser det lidt ud som at benene ikke er lige men buer lidt ind under knæet!

Det skal lige siges, at han bliver tilset af udd. beslagsmed hver 3. uge.

Hilsen Sussi med Lady-Abigail og lille Colour

0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2006 13:29

Tror ikke du skal være bekymret, det er sikkert bøjesenerne der ikke er helt udstrakte endnu, den skal bare ud på hårdt underlag og have masser af motion.

Mit det ene føl var også meget stram i senerne da det blev født, men det har allerede rettet sig.

Mvh. Gitte

www.123hjemmeside.dk/petit

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2006 14:01

Jeg ville nu alligevel lige lade dr. dyr kigge på den ved lejlighed, for godt nok er der mange ting som kan rettes via tid, men der er også andre ting hvor det kan betale sig at gribe ind lidt før..

Ellers et smart udtryk følle har.

Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd

dr.dyr
Forfatter: 
Dato:  16-06-2006 22:30

Alt efter om hun havde det da hun blev født eller ej.. det kan godt være bøjesenen det ikke er helt udstræk endnu men så er hun født med det.. hvis det er kommet med tiden kan det være mangel på et mineral/vitamin.. hvilke kan jeg ikke huske..

christina

0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2006 22:40

Hvis det er bøjesenen der ikke er udstrakt, findes der et vitamin/mineral produkt der hedder Mega Base Junior, som er rigtig godt at give føl med disse "små skavanker".

Du kan sikkert få det hos din dyrlæge.

Held og lykke!

Mvh. Gitte

www.123hjemmeside.dk/petit

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider