|
|
| wolkentanz II afkom |
|
|
Hej alle sammen Jeg sidder og tænker på om der er nogen herinde der ligger inde med nogen afkom efter Wolkentanz II eller som har brugt ham i år Jeg er jo stor fan af ham og har i år købt to efter ham i tyskland Syntes det er sådan en pragtfuld hingst med stor gålyst og stor ridbarhed kunne være sjovt om der er flere herinde der ligger inde med afkom efter ham jeg sætter lige et på af min 1 års hingsteplag som er efter Ham han er en rigtig charmetrold knus Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sådan en |
| Forfatter:  |
cenima |
| Dato:  |
04-06-2006 23:33 |
|
Sådan en har jeg desværre ikke...men hvor er han dejlig... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lækker!! |
|
|
Nej, sådan én har jeg desværre heller ikke. Mon ikke han nok kan stå distancen i Herning? I hvert fald på super udtråling og hingstepræg. Bliver spændende!! På billedet kan han sagtens ligne en to-års. Jeg har også i lang tid været vild med hans far. Dét udtryk skal der noget til at slå Ser ud til han har arvet udtrykket fra faderen.. Pøj-pøj med ham. Så må vi jo væbne os med tålmodighed og forhåbentlig se ham i Herning 2008! Trine www.paarupgaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forhåbentligt |
|
|
...får vi en til næste år, jeg har altid været vild med hans udtryk og trav. Nu har han så også fået en super galop og jeg har fået en hoppe, der passer til ham. Vi skal hente hende fra inseminering i eftermiddag, og så håber vi at den er der denne gang. Det er en DH-hoppe efter Rubin/fuldblod så det kan kun blive fint.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wolkentanz II afkom |
|
|
Hej igen Ja han kunne godt ligne en to års på billedet men er ikke så stor endnu ha ha men har udtryk og hingstepræg sætter lige et billede på af ham i hel figur Spændende Charlotte med din hoppe der er i fol med ham jeg kan sige på mine to er der også meget blod bagude og de er dejligt ædle og højtstillet holder øje med din til næste år men mon ikke vi får set fine føl billeder her på nettet  knus Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ih altså Hanne |
|
|
Hvor er han bare dejlig, du har så mange skønne heste. Er især vild med din nye hoppe, hun er skøn og et rigtig nussehoved, det oplevede jeg idag da jeg ville sige hej til Elektra, men det kunne jeg næsten ikke komme til for din. Skønn er de ihvertald, mit store ønske er nu også at få en efter Wolkentanz II. Kan man bruge ham på Mae??? Eller andre af Lindag hopper??? Knus Betina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejjj og takkk |
|
|
Hej Alle sammen Tusind tak for de fine ord det varmer altid Hej Betina Ja er hun ikk skøn Cloudy,jeg syntes godt Linse kan bruge den på feks Elektra eller Sienna måske endda også May men måske den vil blive meget stor da hun avler stort den smukke may pige ha ha knus Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wolkentanz II |
|
|
synes lige I skal have et par billeder af den smukke Wolkentanz II (billederne er fra Hingsteparaden i Vallensbæk 13.04.2006)  
mvh. Heidi, Hekla, High-Line, High Hope & Marzarin
Stutteri High Afkom efter Blis DH 5040 efterlyses - send mig en besked, hvis du kender, ejer, har kendt/ejet....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejlige billeder |
|
|
Hej Hvor er det lækkert med friske billeder af Wolkentanz II vi gemmer i mappen ha ha ha knus Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| han er |
|
|
simpelthen noget af det smukkeste og sikke et udtryk.. desværre dur han ikke til mine hopper de er vist ikke ædle nok! øv
Ædelt hingsteføl fra 2006 sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hoppeføl 2005 |
|
|
Her er så et billede af et Wolkentanz ll hoppeføl, fra da det kom til verden i min stald sidste år - det er dog kun et "plejebarn"... Men smuk er hun da, ikk? Moren er efter Last Lagano.  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smuk det er hun bestemt |
|
|
Hej Jo bestemt er hun smuk det er rart og se flere afkom efter ham har du nogen af den lidt ældre mange hilsner Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min Skydance |
| Forfatter:  |
Dorte |
| Dato:  |
10-06-2006 12:16 |
|
  Jeg faldt også pladask for Wolkentanz da jeg så ham for første gang for 4 år siden og holdt en hoppe til ved ham. Det har resulteret i en billedsmuk model. Her er mit afkom efter Wolkentanz, øverste billede fra sidste år da han var 2 år...nederste som 3-4 måneders. Jeg fik også at vide han skulle tilføres ædle hopper, men jeg syntes bestemt ikke han er blevet hverken for stor eller for kraftig (bortset han pt er flommefed af græs). Han skal tilrides snart med senere salg for øje. Mvh Dorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kender i |
|
|
en hjemmeside hvor man kan søge på salgsheste efter en bestemt hingst? Jeg har kigget på hannoveraners hjemmeside, men den er så uoverskuelig, når man leder efter afkom fra en specifik hingst. Og hvor er jeres heste bare skønne!! Er helt skudt i den øverste!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Horse.dk |
|
|
Har du forsøgt på Horse.dk? Der kan dy bare skrive Wolkentanz II i feltet fader hingst. Ellers kan du nogle gange finde afkom til salg på hingste holders hjemmeside. - Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wolkentanz |
|
|
Dejlige heste I har  Tine: Jeg ved ikke om du mener danske eller udenlandske sider, men på www.horse.dk kan man søge på afkom efter forskellige hingste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg mente |
|
|
ja jeg glemte at skrive jeg mente i tyskland og sydpå generelt. Jeg har søgt på horse og der dukker hele et afkom op! Og når man søger de niro, så kommer der en bitte kende op.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|