Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Så blev det min tur..
Forfatter: 
Dato:  30-05-2006 22:09

Så var det min tur til at få føl, det er en lidt sørgelig historie der var tvillinger og den anden var død da det blev opdaget søndag morgen kl seks,hun var ellers blevet scannet og alt det der.Hun havde overhovde ikke vist tegn på at det skulle være den nat,det var en hoppe som var død rigtig fin brun med fire hvide sokker og bred blis ligesom den skønne hingsteføl som er i fuld firspring.. jeg er rigtig glad for at der var en der overlevede han er bare så skøn rød med 3 hvide sokker og bred blis.jeg ved ikke rigtig hvor de skønne aftegn stammer fra da mor og far ikke rigtig har nogle så han er noget af et mirakel, han skal hedde Akropelis.. den lille fis.er bare så glad for ham,men det har også været nogle hårde dage da man altid tænker på om man kunne have gjort noget.. så er også lidt trist.

i kan se Akropelis på min præs, jeg kan ikke finde ud af at lægge dem ind.

Hilsen Fie

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke med føllet
Forfatter: 
Dato:  30-05-2006 22:31

En skam med hoppeføllet, men heldigvis kom der et levende føl. Jeg har sat det ene billede af dem ind her;

V. Louise B.
*Stald Smedegaard*
Dansk oldenborg Avl

Life is simple. Eat. Sleep. Ride horses

Besøg min hjemmeside?

www.stald-smedegaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

tror i at
Forfatter: 
Dato:  30-05-2006 22:36

han ikke bliver så høj han er jo ikke så stor som han burde være.dyrlægen sagde at så lille var han heller ikke, jeg håber at han bliver over 160 mor er 162 far er 171..

Fie

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  30-05-2006 22:43

med ham. Godt at der trods alt kom et levende føl ud!

Hvor stor er han? Og var han den største af de to?

Umiddelbart tror jeg heller ikke der kan være noget i vejen for, at han får rimelig højde. Det ser man da flere gange ved tvillinger, at den ene får en normal god højde, hvor den anden så bliver noget mindre.

Lidt sjovt med deres to forskellige farver - når man også tager moderens farve i betragtning

Trine

www.paarupgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Farven...
Forfatter: 
Dato:  30-05-2006 22:52

Dejligt føl!

Tillykke med det - ærgeligt at de ikke begge overlevede, men sådan går det sjældent, også selvom at man er der hele tiden og har dyrlæge ved siden!

Både Acord II (Alicantes far) og Absatz (Akatchis farfar) har leveret mange røde føl (Absatz fx Andiamo) - så han har det ikke helt fra fremmede :-)

Især hos holsteneravlere, har Acords røde anlæg været frygtet :-)

Held og lykke med ham

Mvh Flo

Ryttere og hestepassere søges til spændende jobs i Tyskland

Flere stillinger ledige bl.a. som rytter på holstenerstutteri

Kontakt Flo (dansk) på tlf.+45 40758484

0
0
Svar på denne tråd

det var svært
Forfatter: 
Dato:  30-05-2006 23:48

at se hvem der var størst.. tror at de var omkring samme størrelse måske var hun meget lidt større.. jeg ved ikke hvor høj han er nu hvor han er rettet lidt ud men nok omkring de 95 cm

Fie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider