Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Overvågnigskamera?
Forfatter: 
Dato:  03-04-2002 12:55
Sig nærmer tiden for vores 2 hopper: 1. hopper foler forhåbentlig om en lille måned.

Men stalden er ret langt fra stuehuset, så vi kan ikke høre hvad der foregår derude; jeg vil derfor gerne have et overvågningskamera eller en folingsalarm.
Er der mon noget her der kender nogle gode websites for hvor man kan købe billige brugte overvågningskameraer og/eller folingsalarm?
Jeg har prøvet dba.dk.
0
0
Svar på denne tråd

DBA
Forfatter: 
Dato:  03-04-2002 13:25
Vi købte vores overvågningskamera gennem den blå avis, så den ville jeg blive ved med at holde øje med. Fordi der ikke har været nogle til salg i denne uge, kan det jo godt være at der kommer senere...

Vi har haft meget glæde af vores kamera, som jo også kan bruges til andre formål end foling, bl.a. overvågning af en syg hest. Desuden er vi sikre på at få optaget folingerne på video, hvis hoppen skulle få held med at snyde os :-) (hvilket dog ikke er sket endnu).

Folingsalarm + kamera er selvfølgelig det optimale, men også ret dyrt, så vi valgte kameraet. Vi hørte fra flere at folingsalarmerne ofte giver så mange falske alarmer, at når tiden virkelig er inde, så har man skruet så meget ned i "følsomheden" (for at undgå falske alarmer) at man alligevel ikke opdager folingen.

Trine
0
0
Svar på denne tråd

Re: DBA
Forfatter: 
Dato:  05-04-2002 17:45
Vi bruger også overvågningskamera.
Vi fik fingrene i et alm videokamera som ikk elængere kunne optage. Det er så sat i fjernsynet (- og så kan videoen optage). Ret smart.

Hvor man kan købe dem på nettet er jeg ikke helt klar over. Men jeg mener der er link til noget herfra : http://www.appaloosa.org/livefoal.html - hvis man så tør købe fra udlandet...

(ihh altså - nu kan jeg da bare slet ikke vente til vi får føl igen næste år *GG*)|Fredenslyst Arabians | Håndlavede showgrimer | D.A.B | FA-online |
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider