Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Opstaldning af hoppe føl..
Forfatter: 
Dato:  16-05-2006 15:13

Hej...

Da jeg har valgt at flytte mit hoppeføl, fordi den nuværende opstaldning bliver for dyr...

Jeg har fundet et rigtig fint sted..

Men der er kun en på 2 år, og 7år, som de yngste..

Har altid fået af vide at føl skal gå sammen med nogen på deres egen alder... Min er 1 år og hoppe...

Har det nogen betydning at den yngste er 2 år og vallak...??

Håber der er nogen som kan give mig et svar...

Mvh Maiken...

Obs... Hoppe føl fra 2005 købes, til billige penge...!! Race underordnet, men helst ikke shetlænder..

En rigtig hest er en DANSK VARMBLOD :D

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ved
Forfatter: 
Dato:  16-05-2006 15:25

ikke om det har betydning, hvis blot de andre heste vil lege, og hygge med din.

Jeg flyttede min hoppe og hoppeføl på 5 mdr. dengang, til en gård hvor den yngste var 4 år, og det gik meget godt. Mest af alt fordi de andre heste i stalden gerne ville lege og tumle med hende.

Jeg tror det er meget godt for føllene at komme ind i en flok som repræsentere flere generationer. Den ældste i "vores" flok var omkring 23-24 år, og hun blev en slags reserve bedstemor, da min egen hoppe vænnede føllet fra, og ikke rigtig gad hende mere.

Helena

0
0
Svar på denne tråd

hoppeplag
Forfatter: 
Dato:  16-05-2006 17:08

"min" plag fra sidste år har side marts kun gået sammen med de "gamle" hopper, og hun ser ud til at trives fint - vil hun ræse holder hun sig til ved den ene og vil hun kun æde holder hun sig til ved en anden (hun kan simpelthen fedte sig ind hos alle).

Her til juni ca vil hun komme til at gå sammen med hendes mor og lille bror, og så kommer der to føl mere i år (forhåbentligt)

Sælges : 1, 4½ års Hoppe, 1 hingsteføl ´06 e. Armano. Se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider