Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Sandro hit blod til min hoppe
Forfatter: 
Dato:  14-05-2006 10:52

Jeg er kommet til hingstevalget til min Hoppe som er efter Cordoba/Rubinstein vi kunne godt tænke os noget Sandro Hit blod dog ikke ham selv pga hans sæd ikke er det bedste i år så det må blive til en søn efter ham men vi leder efter Hingste som kan bruges på Hannoveraner hopper nogen der har nogen gode bud vi kender til dem på Blue hors men ud over dem ?

Skriv endelig løs hvis i har erfaring med nogen der avler godt osv knus Come

0
0
Svar på denne tråd

Sir Donnerhall
Forfatter: 
Dato:  14-05-2006 11:08

Jeg er i øjeblikket ret varm på Sir Donnerhall, og der har været fine føl efter ham på auktionerne i Tyskland.

Thrine
¤ CAMELOT DVH 894 ¤
0
0
Svar på denne tråd

Prøv at søge
Forfatter: 
Dato:  14-05-2006 11:31

på Jakobines tråd om Sandro Hit for lidt tid siden.

Dér var en masse forslag til dejlige Sandro Hit-sønner. Bl.a. San Remo, Sandreo, Samarant m.fl.

Jakobine havde ellers besluttet sig for Samarant, men da det var ved at være aktuelt kunne hun stort set ikke få sæd efter - og max. en forsendelse pr. brunst!! Så måske man lige skal forhøre sig om dette først inden man bliver nødt til at panikvælge en anden hingst?? (Har selv været i den situation, da jeg ville have insemineret med Royaldik i 2004)

Sir Donnerhall står jo ved Schockemöhle ligesom Samarant.

Pøj-pøj med det.

Trine

www.paarupgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Frostsæd
Forfatter: 
Dato:  14-05-2006 15:58

Hej

Da jeg spurgte på Sir Donnerhall blev jeg informeret om at de kun sendte frostsæd til udlandet,da efterspørgelsen var ret stor.

Mvh

Rene

Gode dressurheste og afkom formidles efter hingste som Sandro Hit, Florestan I, Relevant, San Remo, Rohdiamant, Jazz Time og Stedinger

j

www.staldrønbjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hochadel
Forfatter: 
Dato:  14-05-2006 15:59

Forresten Hanne

Hvordan gik det med Hochadelføllet er det kommet og fik du det længe ventede hoppeføl?

Rene

Gode dressurheste og afkom formidles efter hingste som Sandro Hit, Florestan I, Relevant, San Remo, Rohdiamant, Jazz Time og Stedinger

j

www.staldrønbjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd

sandrohit/donnerhall
Forfatter: 
Dato:  14-05-2006 22:58
hej.
prøv at tage et Kig på San Remo.
han står ved Pape kan ses her

Hvis alt går vel bliver min Line insemineret ved ham i nærmeste fremtid. Desværre synes hun ikke rigtigt at ville komme i brunst -men det er jo ikke hans skyld.
Men det kunne være jeg skulle hænge et billede op af ham til hende, så hun kan se at hun absolut behøver at komme i brunst nu, og at hun absolut behøver at blive enlig forsørger til et fælles afkom.

Lykke med Linepigen og Sille
0
0
Svar på denne tråd

tak alle sammen
Forfatter: 
Dato:  15-05-2006 18:06

Hej

Tak alle sammen for svarerne ang Sandro Hit føl

Til Rene

Ja vi fik den 18 April det skønneste sorte hoppeføl efter Hochadel dejlig ædel og højstillet så det var lige efter bogen

Vi har lige kørt vores Wolkentanz hoppe ned ti Johnny på Karena gården vi har i år valgt Faustinus vi havde egentlig sæd til gode efte Rohdiamant men det er skidt med hans sæd så vi besluttede os for en anden hingst dernede så vi glæder os har i fået nogen føl i år???

mange hilsner hanne

0
0
Svar på denne tråd

Schuf-Fetti
Forfatter: 
Dato:  15-05-2006 19:28

Hej Hanne

Ja vi har fået et dejligt hoppeføl efter Don Schufro på vores World Cup hoppe. Blis og 3 små sokker, så det har været hele ventetiden værd, vi fik jo ingen sidste år pga virusabort, så i år blev der ventet med spænding.

Mvh

Rene

j

www.staldrønbjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider