Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Piphas..
Forfatter: 
Dato:  11-05-2006 13:45

Er der nogen herinde der ved bare det mindste om hvordan DV ser på piphas??

Hvis ellers hesten er godt gående og flot bygget, er det så et problem ex. så hoppen ikke kan blive DH hoppe??

Skønne friesere sælges

skriv for nærmere information..

0
0
Svar på denne tråd

Slet ingen..
Forfatter: 
Dato:  11-05-2006 21:20

flinke ænder der kan give et svar

Skønne friesere sælges

0
0
Svar på denne tråd

Tror ikke
Forfatter: 
Dato:  11-05-2006 21:28
Jeg kender ikke "reglerne", men kan da ikke forestille mig, at det betyder noget for kåringen, da det jo kun er en "kosmetisk fejl", der ikke har noget med svage led/ben, arvelige sygdomme mm at gøre. Muligvis kan det give en lavere karakter for bagben, men ikke noget, der har indflydelse på helhedskarakteren og dermed muligheden for DH kåring. Man trækker vel heller ikke ned pga et overben, der er kommet pga slag/skade og ikke pga forkert benstilling?
0
0
Svar på denne tråd

Tak Ditte..
Forfatter: 
Dato:  11-05-2006 21:44

jeg regner med at ringe til DV på mandag og høre, men uanset hvad er det nu bestemt at dyrlægen skal ud og tømme den også må jeg bare håbe det holder.. Det genere hende ikke, men den er blevet lidt større og det irretere mig..

Jeg ville jo også selv mene at hun måske ville få en dårlige karakter for bagben, men det kunne jo være der var nogen herinde der havde en erfaring med det

Skønne friesere sælges

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-05-2006 07:20

Massage er også en god ting for en piphas!

Jeg har simpelthen bearbejdet en i så lang tid for nogle år siden, at den opgav og forsvandt. Varmemasseret den væk med hænderne.

Du burde i alt fald kunne efterbehandle og holde nede selv, hvis det er det du vil, skulle jeg mene.

Mvh

Tina V.

Tina V.

Hvor fornuften sparker troen ud, smutter overtroen ind ad bagdøren

www.familien-vesselbo.dk

Dejlig hingsteplag født den 27-4-2005 sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider