Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

10 dage over tid
Forfatter: 
Dato:  09-05-2006 00:32
hej ved du evt hvor man kan købe en føl alarm ? og prisen ? har sat overvånings camera op hos min hoppe og hun er nu gået 10 dage over tid. det er så småt begyndt at blive hårdt at være oppe og holde øje med skærmen hele natten.. hun har sat yver men det er ikke så spændt at patterne stritter endnu og der er ingen voks propper. det er førstegang hun skal fole. der er nætter hvor hun har været meget urolig i boksen vandret rundt, skarbet og lagt sig så rejst sig igen op til 15 gange på en nat. de andre hopper som vi har haft har fået voks propper et par dage før termin og så folet samme dag. begynder så at blive urolig for min hoppe. da vi har fået tvillige føl en gang, begge føl overlevede men det var meget hårdt for min hoppe da den første kom ud den forkerte vej.så jeg ved hvor vigtigt det kan være med overvåning.. jeg har ferie til på mandag så håber hun har folet inden da..

teamdynamite
0
0
Svar på denne tråd

foling
Forfatter: 
Dato:  09-05-2006 05:59

nu håber jeg ikke at du har fortalt hende at du kun har fri til på mandag, for så foler hun nok der ;-)

Mener prisen på en alarm er på ca et par tusinde...

Sælges : 1, 4½ års Hoppe. Se min præsentation

Desuden sælges også for veninde 1, 3½ års vallak, tilredet, røngtenfotograferet og fundet fri for mus - Kontakt mig for oplysninger og billeder/video

0
0
Svar på denne tråd

fole alarrm
Forfatter: 
Dato:  09-05-2006 07:55
Den mest efter tragtede folings alarm er nok den der hedder safe mate, prisen på den er 3600 kr for den almindelige model og knap 5000 for den med tlf modul. Så det billigste er nok et overvågnings kamera, men det ved jeg ikke om du har mulighed for at sætte op.

Venlig Hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl

0
0
Svar på denne tråd

har købt safemate
Forfatter: 
Dato:  09-05-2006 08:16

i år. Alm model 5618 kr med moms, for at være helt præcis.

Hanne

0
0
Svar på denne tråd

0000000000000000
Forfatter: 
Dato:  14-05-2006 02:23
tusind tak for jeres svar. leder fortsat efter en alarm. jeg har overvågnings camera oppe med lyd, men det kræver man holder sig vogen hele natten og holder øje med det og derfor ville jeg bruge en føl alarm også, som bibber så man vogner. i dag kom der voks propper så det går den rigtige vej.. mvh anja

teamdynamite
0
0
Svar på denne tråd

hvor køber man dem henne
Forfatter: 
Dato:  14-05-2006 08:32
og kan man leje dem ?

Bling Bling ure sælges billigt.

Swarkovski sten,Quartz urværk.

se min præsentation for mere 150kr stk

super smarte !!

0
0
Svar på denne tråd

så kom han
Forfatter: 
Dato:  16-05-2006 00:11
kl 14 i dag folede min hoppe så endelig.. vi måtte sætte hende i gang. det blev et stort brunt hingste føl som bare er helt perfect.. kan ikke finde ud af at sætte billeder ind på siden her men hvis der er nogen der kan forklare mig det så sætter jeg gerne billeder ind mvh anja

teamdynamite
0
0
Svar på denne tråd

Sætte i gang?
Forfatter: 
Dato:  16-05-2006 08:06

Hejsa.

Hvorfor og hvordan skulle hun sættes igang? Der har været meget snak om igangsætning her på foraet, så jeg er bare nysgerrig...

Jeg kan ikke se billederne på din præsentation? Der er kun billeder af tvillingeføl? Er det dine?

Det er faktisk ret nemt at sætte billeder ind, der er en god vejledning til det!

Øv dig lidt på testforumet, det lærer du hurtigt - hvis du vil.

Tillykke med føllet, glæder mig til at se det!

Venlig hilsen

Fie ;-)

0
0
Svar på denne tråd

fie mus
Forfatter: 
Dato:  16-05-2006 11:16

hej fie

maybelline var gået 13 dage over tid og hun var meget besværet, med hævede bagben, og var så i går halt på forbenet. hun har haft voks propper og mælkeløb i to dage og ja hun var bare klar så da dyrelægen kom for at tjekke hende blev vi enige om at sætte hende i gang. det betyder at man sprøjter hormoner ind i hoppen som frem kalder veer. det er det samme stof vi mennesker får hvis man skal sætte en fødsel i gang. det var godt vi gjorde det fordi føllet var meget færdigt da det kom, og det var begyndt at tabe sig igen. jeg er meget glad for min beslutning. håber det var svar nok eller så skriv endelig igen.

måske du har forslag til nogle gode følle navne ? mor hedder maybelline far hedder hero. og vores heste hedder dynamite før deres navn.

mvh anja

ps jeg sætter et følle billed ind nu og flere senere i aften

teamdynamite
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  16-05-2006 12:17

Hilsner fra Michelle

:-)Stjernehåb :-)
0
0
Svar på denne tråd

TAK...
Forfatter: 
Dato:  16-05-2006 15:55
HEJ TAK FOR HJÆLPEN MED BILLEDET MVH ANJA

teamdynamite
0
0
Svar på denne tråd

B533EDER***
Forfatter: 
Dato:  22-05-2006 09:38

SÅ FIK JEG SAT BILLEDER IND PÅ MIN PRÆSENTATION AF FØLLE SOM ER 1 UGE GAMMEL NU HAN ER BARE SÅ DEJLIG

teamdynamite
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider