Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Fjordheste-hjælp
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 14:29

Jeg skal d.20 Maj have min 2-års hingsteplag Elton med til skue. Jeg er ret grøn i faget inden for alt med henblik på avl. Hvordan kunne hans chancer være til skuet, og fremover?

I skal lige forestille jer en flot klippet man - den er lidt zebraagtig pt.

I kan se ham på nedenstående link, hvor han kommer lige efter Ferrari:

Han er efter Amalie Romeo og Idon Busklund.

media.putfile.com/drengene

Nanna Hyllested

Sejlflodgaard

www.123hjemmeside.dk/s...lodgaard1/

0
0
Svar på denne tråd

det er jo en romeo
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 15:35

så du kan da snakke med anetet der har stutteri romeo. hun kan nok bedre fortælle dig lidt mere.

IMC
0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 17:06

med den afstamning vil han da have gode muligheder. Men der er jo aldrig en garenti. Men spørg Annette, som kender begge forældre og som har mange års erfaring med de dejlige gule. Hun vil heller end gerne hjælpe. Men han er da en flot fyr af en 2års at være. Måske lidt kort ryg, men det har min enligt også syntes jeg og hun er da blevet kåret i 1. kl. Men ellers er det jo lidt svært at sige, når man ikke ser ham i bevægelse og det er jo også an på hvordan han ellers ser ud. Ben, hals osv. og det skal der professionelle til at bedømme

Min egen fjordhest Kikki er pt. nede hos Annette (Stutteri Romeo) og skal bedækkes med super dejlige Idon Bukslund. Og det glæder jeg mig meget til.

Mange knus fra Lene og Kikki ;-)

Lippizanerhoppe købes. Evt. føl/plag. Skal være LIF godkendt.

Part/passer søges til jordens dejligste fjordhest.

www.alexander-mads.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Annette
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 18:18

kender jeg skam, det er jo af hende jeg har købt 3 af mine heste Men det ville være skønt med flere synspunkter udefra, og tak for det

LeneC - glæd dig til dit føl kommer næste år så. Både Ferrari, Elton og Ikaros er efter Idon. Især elton viser kanon gangarter, virkelig fulde af elastik

Nanna Hyllested

Sejlflodgaard

www.123hjemmeside.dk/s...lodgaard1/

0
0
Svar på denne tråd

askjdkfadsk
Forfatter: 
Dato:  08-05-2006 18:00

Det er meget svært at sige ud fra din video. Man ser ikke rigtig noget gang.

Men Amalie avler superføl og Idon giver god gang, så mon ikke det går godt? Vi har Anton Romeo også efter Amalie. Han blev årets vallak i 2002.

*** Små gule, der kan og vil - nu med føl ***

0
0
Svar på denne tråd

heihei
Forfatter: 
Dato:  10-05-2006 00:28
Fra norsk synsvinkel da; Litt steil bog, toppet hallende kryss, typisk "danskehode" som vi sier det her i Norge (grovt, lite rasetypisk) Bevegelsene er sikkert typisk dansk (meget gode), men får ikke sett noe av de på filmen så vanskelig å uttale seg om. Muligens litt grov hals? Vanskelig å se. Ellers ser han jo jevn og fin ut i kroppen. Beina ser gode ut etter det jeg kan se. Lykke til med hingsten!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider