|
|
| ihhh der er pletter på føl ;-) |
|
|
Kiwie folet for en 35 min siden et smukt hingsteføl og så har den pletter det er alså en herlig morgen ... måtte lige ud med det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt |
|
|
Glæder mig til at se billeder af den lille skønhed. Altid dejligt med pletter  Tillykke med ham.
Dejlig omgængelig unghest udlånes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke tillykke |
|
|
men hvor er billederne ? hver morgen de sidste 8 dage er jeg sprunget ud af sengen for at se om Fiona har afleveret , men ingen ting endnu..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Stort tillykke |
| Forfatter:  |
Cruella76 |
| Dato:  |
04-05-2006 08:13 |
|
Glæder mig til at se billeder  *suk - bare det var mig der havde føller*
Christel Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred. Kravlegård købes, hvid, hæve/sænkebund max 250 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt |
| Forfatter:  |
Bluckie |
| Dato:  |
04-05-2006 08:23 |
|
Ej hvor dejligt, tusind gange tillykke!!! Og så en plethest - glæder mig også til billederne! Føl er nu engang bare dejlige!! TILLYKKE 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi vil... |
|
|
... se billeder og hvem er faderen? Hilsen en anden der også har en "plethest"
Et smil er udløst af andre smil, så husk at smil og du vil se at folk smiler tilbage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke... |
|
|
Med føllet.. Dejligt at høre... Jeg går jo også og venter på en plettet - men det skulle meget gerne blive en hoppe - og nu har hun "bagt" på den i en uge over tid - så mon det er et godt tegn...?  Milla
Bobby McGee XX - Elsket og savnet Sheila af Frøsanggård - Himlen har fået en ny smuk stjerne...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder kommer |
|
|
når kiwies søde passer sender dem mit camera gik i sort da jeg skulle overføre dem øv men er da vildt glad han er for lækker det er thunderboy der er den skønne far
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kiwie... |
|
|
Jeg troede faktisk det var Gibson igen.. Der kan man bare se... Godt valg! Dejlig hingst... Nå - men vi ses vel til kåring/skue.. Nu håber jeg bare jeg har et hoppeføl at medbringe til den tid - selvom de ikke vil bedømme det - så får de ikke lov at slippe for synet af den...  Milla
Bobby McGee XX - Elsket og savnet Sheila af Frøsanggård - Himlen har fået en ny smuk stjerne...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Pilgrim.. |
|
|
Dejligt føl Henry  Lige til at savle over. - vi ses jo i morgen
- Jeanette Nu uden Pirus :'( Men med Kiwie  Engang welsh, altid welsh!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Milla... |
|
|
Ja kommer til kåring men den lille pilgrim kommer kun med hvis han får en ejer inden da der meget gerne vil ha ham bedømt kan jo ikke selv rende med de store muler men nabo har en hoppe der skal kåres så skal derop håber du får dit hoppeføl med plet på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kiwie... |
|
|
Nå, nej - det kan du jo ikke..  Nå - men ellers kan jeg da godt rende med hoppe eller føl for jer - jeg skal jo derned og spæne alligevel..  Jeg vil straks smutte på opslag og billeder og kigge skønheden... Milla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Endnu en pletmule |
|
|
Hej Henriette Stort tillykke herfra med din nye, lille pletmule Jeg glæder mig til at se billeder!
Mvh. Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til Kiwie´s mor Henriette |
|
|
Hejsa Bliver jo lige nød til at ønske dig tillykke med føllet... og for lige at fortælle dig at jeg var med til Kiwies fødsel da hun kom til verden... jeg ejede nemlig den røde hoppe Düchess. Dejligt at se hende på din hjemmeside, altid dejligt at se nogle af ens føllebasser. Pøj pøj med den skønne Kiwie og følle vh susette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med både føl og pletter. Du må ud og have fat i så vi kan se billeder.
Mvh Jytte Stald Topclass.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Årets modefarve |
|
|
Hej Henriette. Det er årets modefarve her på vestkysten. Pias føl er også sort med hvide aftegn. Mit også,  Lisbeth Ulvegården
Med Venlig hilsen Lisbeth. www.ulvegaarden.dk Knabstrupper hingsteføl til salg.
En hest uden rytter, er en hest. En rytter uden hest er bare et menneske Den bedste hest er altid den som står hjemme i stalden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|